خبرگزاری کار ایران

در آستانه نوروز ۹۴ صورت گرفت:

برگزاری نشست مسوولین کمیته‌های سه گانه شورای هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۷۴

یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های ستاد نوروزی ۹۴ استان اصفهان، کاهش هر چه بیشتر حادثه‌های جاده‌ای است. لذا اصلاح ورودی و خروجی شهر‌ها و روستا‌ها در دستور کار ستاد خدمات سفر استان در نوروز ۹۴ است.

در آستانه نوروز ۱۳۹۴ سومین نشست مسوولین کمیته‌های سه گانه شورای هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، «محمد علی طرفه»، معاون امور عمرانی استاندار و قائم مقام ستاد خدمات سفر استان اصفهان، در این نشست ضمن تشکر از مدیران نهاد‌ها و ارگان‌ها در راستای ساماندهی فعالیت‌های کمیته‌های سفر استان اصفهان گفت: در سال جاری یکی از مهم‌ترین وظایف ستاد هماهنگی خدمات سفر افزایش کیفیت خدمات است، لذا در سال جاری آموزش همکاران ستاد سفر استان اصفهان در اولویت است.

وی همچنین بر لزوم نظارت دقیق بر واحد‌های خدمات رسانی ستاد اشاره کرد و افزود: افزایش کیفیت حوزه‌هایی همچون امنیت و بهداشت و ارزاق عمومی از طریق نظارت صحیح امکان پذیر است.

وی به ایمن سازی تردد عمومی درشهر‌ها و جاده‌ها اشاره کرد و تاکید کرد: یکی از اصلیترین اولویت‌های ستاد نوروزی ۹۴ استان اصفهان، کاهش هر چه بیشتر حادثه‌های جاده‌ای است، لذا اصلاح ورودی و خروجی شهر‌ها و روستا‌ها در دستور کار ستاد خدمات سفر استان در نوروز ۹۴ است.

معاون عمرانی استانداری از اداره کل میراثفرهنگی به عنوان دبیر خانه ستاد هماهنگی سفر درخواست کرد تا تمامی نواقص و کمبود‌ها را مانند ایمنی پمپ بنزین‌های بین راهی، مجتمع‌های خدمات رسانی و اقامتی بین راهی و مواردی از این دست جمع آوری شود تا درجلسه آینده ستادتسهیلات سفر جهت بررسی موارد به آن پرداخته شود.

در ادامه جلسه «فریدون اله یاری»، مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان و دبیر خدمات سفر استان گزارشی از روند فعالیت‌های ستاد خدمات سفر نوروز استان اصفهان ارائه داد.

اله یاری اظهار داشت: کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان همچون بهداشت و درمان، راه و ترابری، خدمات ارزاق و تعزیرات، آموزش و پرورش، شهرداری اصفهان و بیش از ۱۰۶ شهردار در سطح استان هماهنگ با دبیرخانه ستاد مستقر در اداره کل میراثفرهنگی اقدامات قابل توجهی را در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به گردشگران انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: از جمله این خدمات می‌توان به تهیه بیش از ۵۰۰ هزار نقشه شهر اصفهان و استان اشاره کرد، که امسال برای اولین بار با بازنگری در تمامی طرح‌ها و اطلاعات و تصاویر آن اطلاعات با کیفیت بالا به گردشگران ارائه خواهد شد.

وی همچنین به تهیه و چاپ بیش از ۱۰۰ هزار بروشور و کتابچه راهنمای معرفی ۲۴ شهرستان استان اصفهان اشاره کرد و افزود: اداره کل میراثفرهنگی استان در سال ۱۳۹۴ استفاده از تمامی امکانات برای گسترش گردشگری در تمامی نقاط استان است.

دبیر ستاد هماهنگی سفر استان اصفهان تصریح کرد: در این راستا از دوماه گذشته دبیر ستاد با فرمانداران و مسوولین ۲۴ شهرستان، ۱۰۶ شهر و بیش از ۷۰۰ دهستان هماهنگی لازم رابرای توسعه گردشگری به عمل آورده است.

اله‌یاری به بازرسی از تمامی واحدهای اقامتی و پذیرایی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: از یک ماه گذشته تیم‌های کار‌شناسی اداره کل، کار بازرسی از تمامی واحدهای اقامتی و پذیرایی استان را آغاز کرده‌اند.

وی از راه اندازی پایگاه امداد هوایی سلامت در کنار ده‌ها پایگاه زمینی امداد و نجات و سلامت برای اولین باردر استان اصفهان در چهار نقطه استان خبر داد.

وی اظهار داشت: پیش بینی می‌شود، امسال نیز همانند سال‌های گذشته میلیون‌ها گردشگر از شهر اصفهان در ایام نوروز بازید کنند که در این راستا با همکاری ستاد تسهیلات سفر استان اصفهان، شهرداری و اداره کل آموزش و پرورش، هفت پایگاه وستاد اسکان و هدایت گردشگران در مبادی ورودی و خروجی شهر اصفهان ایجاد خواهد شد.

وی همچنین از راه اندازی سایت ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان تا نیمه دوم اسفند ماه خبر داد.

دبیرستاد هماهنگی سفر استان اصفهان تصریح کرد: در راستای تسهیل در امر اطلاع رسانی به گردشگران اولین نرم افزار جامع اطلاعات جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان اصفهان برای اولین بار در تمامی واحدهای اقامتی و جاذبه‌های تاریخی استان راه اندازی شده و گردشگران می‌توانند از طریق تلفنهای همراه خود این نرم افزار را دریافت کنند.

دراین جلسه کمیته‌های کار‌شناسی به ارائه گزارش از فعالیتهای خود جهت آماده سازی مقدمات سفر در ایام نوروز برای گردشگران پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز