خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان:

۲۸۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان اصفهان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۲۱

بیست و ششمین جلسه مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان روز گذشته(یکشنبه) با حضور محمد سلطان حسینی برگزار شد.

رئیس مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان در بیست و ششمین جلسه مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان که روز گذشته(یکشنبه) با حضور محمد سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان،برگزار شد، ضمن خیر مقدم به محمود طالب‌زاده اظهار داشت: نزدیک به ۲۸۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان اصفهان وجود دارد که با کمک خیران می‌توانیم آن‌ها را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد سلامتیان اظهارداشت: در تکمیل این پروژه‌ها دولت نیز سهم عمده ایی دارد چراکه اکثر این پروژه‌های نیمه تمام از ۳۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: مردم باید از فعالیت و هدف این انجمن به خوبی اطلاع پیدا کنند و آن‌ها باید بدانند که شرکت در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی یک کار عام المنفعه محسوب می‌شود و به نوعی توشه برای آخرت است.

رئیس مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان در پایان گفت: در این دو سال نزدیک به ۱۳ پروژه نیمه تمام ورزشی تکمیل شده است که جای خوشحالی دارد و امیدوارم دیگر خیران با گام نهادن در این راه ما را در تکمیل این پروژه‌ها یاری کنند.

در ادامه میرلوحی عضو هیئت مدیره مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان مصوبات بیست و پنجمین جلسه را قرائت کرد و فعالیت‌های انجام شده در این راستا مورد بررسی قرار گرفت.

پس از صحبت‌های میرلوحی، محمود طالب‌زاده به عنوان میهمان ویژه این نشست گفت: از اینکه در جمع خیران ورزش یار هستم خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم در توسعه فضاهای ورزشی استان اصفهان سهمی داشته باشم و این را بگویم که خیران باید عاشق باشند چراکه آن‌ها اگر در کار خود عشق بورزند بهتر می‌تواند به مردم خدمت رسانی کنند.

در پایان مقرر شد که انتخابات هیات مدیره مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان در اردیبهشت ماه سال ۹۴ انجام پذیرد.

سالن ورزشی زینبیه اسفند ماه افتتاح می‌شود

علی سلامتیان یکی از خیران جوان دیار نصف جهان نیزبا اعلام این خبر گفت: سالن ورزشی سلامت در حال تکمیل شدن است، این سالن ۲۵۰۰ متر مربع مساحت دارد که از آن اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان است.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه این پروژه مدت‌ها نیمه کاره بوده است یک بازسازی کلی روی آن انجام شده و اکنون نزدیک به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که کفپوش سالن، وسایل گرمایشی و سرمایشی آن نیز نصب شده است.

علی سلامتیان پیرامون زمان تکمیل این پروژه گفت: دنبال این هستیم تا سالن ورزشی سلامت اسفندماه امسال در زینبیه که منطقه ایی محروم با تراکم جمعیت جوان است به بهره برداری برسد.

وی در پایان گفت: برای تکمیل این پروژه نزدیک به ۳۵۰ میلیون هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز