خبرگزاری کار ایران

برای دومین بارشرکت؛

فولاد مبارکه اصفهان، تندیس زرین جایزه تعالی سازمانی را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۹۹

شرکت فولاد مبارکه اصفهان عنوان شرکت سرآمد کشور و تنها تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی را به خود اختصاص داد.

در دوازدهمین همایش تعالی سازمانی کشور که با محوریت توسعه قابلیت‌های سازمانی و با حضور نعمت‌زاده، وزیر صنعت معدن تجارت و مدیران ارشد سازمان‌های پیشرو و متعالی کشور، روز یکشنبه، سوم اسفندماه در مرکز همایش‌های بین المللی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بالا‌ترین امتیاز و برای دومین بار توانست تندیس زرین این همایش را از آن خود کند. این درحالی صورت گرفت که به دلیل بالا بودن امتیاز این شرکت در این دوره عنوان شرکت سرآمد کشور نیز به فولادمبارکه اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وزیر صنعت، معدن، تجارت دراین آیین پس از اهدا تندیس زرین این دوره به سبحانی، مدیرعامل فولاد مبارکه، درجمع مدیران و نمایندگان سازمان‌های متعالی کشور گفت: کسب این موفقیت که در گرو ایمان و عمل صالح انجام شده است دردو مولفه تعهدی که انسان به جامعه خود احساس می‌کند و همچنین اعتقادی که به آن دارد خلاصه می‌شود که اگربخواهیم خود، خانواده، شهر و دیار و جامعه را بسازیم و عدل الهی را ساری و جاری کنیم، آن وقت است که به فرامین الهی عمل کرده‌ایم.

وی با اشاره به این مطلب که خوشبختانه برخی شرکت‌ها به موازات فعالیت‌های ساخت و تولید در بخش مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت رسانی به مردم نیز همت می‌گمارند، خاطر نشان کرد: تصمیم گیرندگان در سازمان‌ها باید با پیاده سازی اخلاق متعالی در شرکت‌های خود شرایطی فراهم کنند تا به بالا‌ترین درجات رشد و آبادانی برسیم. باید ازحضور انسان‌های فرهیخته و دلسوخته که سالیان سال در این عرصه تلاش کرده‌اند، استفاده کرد. وقتی درقالب یک تیم قرار بگیریم و نقاط ضعف همدیگر را بپوشانیم و آن‌ها را به نقاط قوت تبدیل کنیم ملاحظه خواهیم کرد امتیاز همه شرکتهای ما به بالا‌ترین حد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، پس از کسب تندیس زرین حاضر در همایش گفت: تندیس زرین تعالی سازمانی حاصل دسترنج، تلاش و همکاری مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت فولاد مبارکه و شرکای تجاری کسب و کار آن است که در مسیر تعالی یکدل و هماهنگ تلاش کردند و این شرکت را به این نقطه رساندند تا باعثسربلندی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی بیان داشت: این افتخار یک شبه حاصل نشده است. در این فرآیند فعالیته‌ای گسترده‌ای در زمینه ساخت و انجام کارهای زیربنایی، انتقال دانش فنی در سیستم‌ها و نظام بهره برداری توسط نیروهای متعهد و کارآمد در سطوح مدیریت و کارکنان صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز