خبرگزاری کار ایران

رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اعلام کرد:

اعتبارنامه مهارت‌های تبلیغی کاری بدیع در عرصه تبلیغات دینی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۷۴

۶ اسفندماه اعتبارنامه مهارت‌های تبلیغی به ۲۴ نفر از مبلغان در عرصه‌های تبلغی شفاهی، تبلیغ مکتوب و تبلیغ مجازی اعطا می‌شود.

مدیر اجرایی دبیرخانه مهندسی تبلیغات دینی استان اصفهان از اعطای اعتبارنامه مهارت‌های تبلیغی به ۲۴ نفر از مبلغان تخصصی در ششم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام امیر ارزانی، با بیان اینکه تبلیغ، علاوه بر اینکه یک دانش و تجربه است اما در عین حال یک مهارت محسوب می‌شود، از اعطای اعتبارنامه مهارت‌های تبلیغی به ۲۴ نفر از مبلغان در عرصه‌های تبلیغ شفاهی، تبلیغ مکتوب و تبلیغ مجازی این دفتر خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت طرح رتبه بندی مبلغان افزود: تأمین نیازهای معرفتی و انسانی در عرصه توسعه فرهنگ دین مداری در جامعه از محورهای مهم سند چشم‌انداز دفتر تبلیغات اسلامی است و‌‌ همان گونه که در جامعه قشر‌های مختلف اعم از زن و مرد، پیر و جوان کارگر و دانشجو و دانش آموز با نیازهای دینی متفاوت هستند، و پاسخ گویی به این نیاز‌ها، مبلغان تخصصی با توانایی علمی، سخنوری و مهارتی ویژه که از اساسی‌ترین زیرساخت‌های سطح بندی مبلغین است را می‌طلبد، لذا ساماندهی مبلغان و رتبه‌بندی در راستای پاسخگویی مطلوب به نیاز متفاوت اقشار مختلف جامعه صورت گرفته است.

رییس اداره امورمبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: تبلیغات دینی که از دیرباز متکی بر حضور مبلغان حوزوی در میان توده‌های جامعه بوده است، یکی از مهم‌ترین روش‌های ترویج فرهنگ دینی در جامعه است، و یکی از اهداف تاسیس دبیرخانه مهندسی تبلیغات دینی که در سال ۱۳۸۹ شکل گرفت را تدوین نظام رتبه بندی مبلغان دینی استان اصفهان دانست و گفت: اعتبارنامه مهارت‌های تبلیغی کاری بدیع در عرصه تبلیغات دینی است که در راستای نظام رنبه بندی مبلغان دینی انجام می‌پذیرد.

حجت الاسلام امیر ارزانی، مهارت وعظ و خطابه، مهارت مربی‌گری کودک و نوجوان، مهارت مدرسی خانواده، مهارت پاسخ‌گویی به پرسش‌های دینی و مشاوره را شاخص‌های رتبه بندی مبلغان تبلیغ شفاهی و مهارت نویسندگی مذهبی را شاخص رتبه بندی مبلغان تبلیغ مکتوب اعلام کرد.

وی در پایان زمان اعطای اعتبارنامه مهارت‌های تبلیغی را چهارشنبه ششم اسفند ماه ۱۳۹۳ در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ اعلام کرد و گفت: این مراسم با حضور حضرت آیت الله طباطبایی‌نژاد، نماینده محترم ولی فقیه و رییس شورای فرهنگی عمومی استان و امام جمعه اصفهان، حجت الاسلام میردامادی امام جمعه موقت اصفهان، مسوولین حوزه علمیه اصفهان و مدیران و مسوولین استانی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز