خبرگزاری کار ایران

رئیس عقیدتی سیاسی اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی در اصفهان:

همه باید راه مقابله با حجمه‌های دشمن را بشناسند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۰۵

همزمان با فرارسیدن روز بزرگداشت پرستارکه ۵ اسفندماه است جلسه تجلیل از پرستاران بیمارستان ۵۷۷ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اصفهان با حضور رئیس عقیدتی و سیاسی اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی برگزار شد.

حجت الاسلام سید عباس قریشی، مسئول عقیدتی سیاسی ارتش آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه درآستانه روز پرستار، مراسم تکریم و تجلیل از پرستاران بیمارستان ۵۷۷ نیروی زمینی ارتش اصفهان با حضور رئیس عقیدتی سیاسی اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی برگزار شد، ادامه داد: در این مراسم حجت الاسلام علی پناهی به همراه ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرده و در جمع پرستاران حضور یافته و از خدمات انان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رئیس عقیدتی سیاسی اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی نیز با حضور دربیمارستان ۵۷۷ نیروی زمینی با اشاره به اینکه کار و حرفه پرستاری در اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که حضرت زینب(س) اسطوره این حرکت به شمار می‌روند، ادامه داد: در احادیثنیز برای این حرفه ثواب اخروی و اجتماعی بسیاری منظور شده است.

حجت الاسلام علی پناهی، در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه پرستاران باید برای رضای خدا هر گونه کمکی به بیماران را که در توان آن‌هاست انجام دهند، افزود: در روایت امده است که رضای خدا بجزخدمت به خلق نیست.

وی بیان داشت: هیچ‌گاه نمی‌توان برای قدردانی از جایگاه پرستار و زحمات شبانه روزی او را در قالب کلمات وصف کرد اما از خدا می‌خواهیم که همه برای رفاه و سلامت بیماران تلاش کرده بخصوص پرستاران که با مهربانی و گشاده رویی می‌توانند سهم بسزایی در بهبودی بیماران ایفا کنند.

وی ضمن بیان مطالبی به ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی و اینکه ما هم اکنون در جامعه‌ای با صلح و آرامش به سر می‌بریم، گفت: حفظ انقلاب بر عهده نسل حاضر است و ما باید در این زمینه با تمامی توطئه‌های دشمن که به صورت جنگ نرم بر ما تحمیل می‌شود مبارزه کنیم.

حجت الاسلام پناهی، تاکید کرد: ترویج فرهنگ غرب مرز و نسل نمی‌شناسد و به همین دلیل باید جوانان این مرز و بوم حواسشان را خوب جمع کنند و راه مقابله با حجمه‌های دشمن را بشناسند تا درگیر تهدیدات دشمن نشوند.

وی افزود: از شما پرستاران نیز می‌خواهم که علاوه بر خدمت به مردم، کانون خانواده را نیز حفظ کند و در محل کار خود نیزبا ابزارهای فرهنگی به نسل جوان تهدیدات را گوشزد کنید. چرا که همه ما برای حفظ انقلاب و اهداف آن مسئولیم.

در این بازدید و مراسم از۱۶ نفر از پرستاران نمونه بیمارستان ۵۷۷ نیروی زمینی ارتش تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز