خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان:

ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه، راه برون رفت از بیکاری است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۴۶۴

کارآفرینی و نقش کارآفرین و دستگاه‌های اجرائی در زمینه موفقیت‌های کارآفرین مهم است.

به همت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای پایا، همایش کارآفرینی و مدیریت کسب و کار ویژه مددجویان کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در این همایش با اشاره به اینکه کارآفرین باید با اخلاق باشد و طوری عمل کند که ضامن فرهنگی جامعه بوده، زیرا تربیت بر تعلیم مقدم است اظهار داشت: کارآفرینی و نقش کارآفرین و دستگاه‌های اجرائی در زمینه موفقیت‌های کارآفرین مهم است.

ابوطالب جلالی تاکید کرد: راه‌های برون رفت از پدیده بیکاری به واسطه ترویج فرهنگ کار و کارآفرین در جامعه است آنچه مهم است این است که نقش کارآفرین در استقرار تعادل در زمینه اشتغال مهم است.

بر اساس این گزارش همایش مذکور با محورهای فرهنگ کسب و کار، راه‌های شناسائی فرصت‌های شغلی مناسب، تکنیک‌های فروش و بازاریابی کالا و خدمات، آشنایی با اصول موفقیت در کسب و کار و پایداری طرح‌ها و مشاغل برگزار و در آن صاحب نظران اساتید دانشگاه و فعالان حوزه کارآفرینی و کسب و کار به ایراد سخنرانی پرداختند.

در راستای شناسائی و معرفی فرصت‌های کسب و کار و ترویج فرهنگ خوداشتغالی و کارآفرینی ویژه مددجویان کمیته امداد همایشی با عنوان کارآفرینی و مدیریت کسب و کار و با همکاری ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد و همچنین آموزشگاه آزاد پایا در سالن مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت(ع) برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز