خبرگزاری کار ایران

نجف‌آباد میزبان رقابت‌های تنیس روی میز تشویقی

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۱۵۸

اولین دوره مسابقات تنیس روی میزبانوان روستایی شهرستان نجف‌آباد به میزبانی مجموعه ورزشی امیرآباد با حضور ۱۶ نفر به صورت دو حذفی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در پایان رقابت‌های تنیس روی میز تشویقی آزاد استان که با حضور ۴۸ شرکت‌کننده از شهرستان‌های مبارکه، تیران، درچه، فلاورجان، فولادشهر و نجف‌آباد بصورت دوره‌ای و تک حذفی برگزار شد؛ با انجام ۷۹ بازی رسول یوسفان از میزبان و ایمان رضوی از درچه عناوین اول و دوم و حمید انتشاری و مجتبی طاهری از نجف آباد نیز به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدمحمد طباطبائی ادامه داد: اولین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان روستایی شهرستان به میزبانی مجموعه ورزشی امیر آباد با حضورشانزده نفربه صورت دو حذفی برگزار شد که درپایان آن خاتون مهدیان از رحمت آباد، فاطمه حیدری از رحمت آباد و فاطمه براهیمی ازرحمت آباد توانستند عناوین اول تا سوم را از آن خود کنند.

ادامه دور سوم مسابقات تنیس روی میز دسته یک بزرگسالان شهرستان با حضور ده شرکت‌کننده و انجام ۴۵ بازی دوره‌ای دیگر خبری بود که طباطبایی با بیان آن خاطرنشان کرد: در ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستایی استان که به میزبانی کاشان برگزار شد؛ درکنار کسب سه عنوان چهارمی توسط تیم‌های لی‌لی، طناب‌کشی و دویدن با گونی، تیم دان پلان شهرستان با ترکیب داریوش براهیمی، علی مهدیان و مهدی مهدیان و مربیگری رضا مهدیان موفق به ایستادن در جایگاه سومی استان شد.

وی همچنین افزود: تیم لی‌لی شهرستان به مربیگری محسن رجایی و حضور افرادی چون حمید زینلی، محمد درویش‌زاده و علی چاوشی و تیم طناب‌کشی نیز با حضور امیر عابدینی، حسین ابراهیم زاده، محمدرضا یکپائی، مرتضی پورنادری، مجتبی پاینده، حامد رضازاده و محمد هاشمی به مربیگری فرزین فتحی به المپیاد فرهنگی ورزشی روستایی کشور اعزام شده بودند.

در این رقابت‌ها که تیم دو نفره محسن مداحی و سیدرضا طاهری را محسن رجایی در بخش دویدن با گونی هدایت می‌کرد، حمید زینلی در قسمت مثلثو محمد درویش‌زاده نیز در بخش مربع رشته لی‌لی به ترتیب عناوین اول و سوم کشور را از آن خود کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز