خبرگزاری کار ایران

احداثمجتمع خدماتی رفاهی بین راهی تندیس در محور اصفهان – شیراز

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۰۹۹

مجتمع خدماتی بین راهی تندیس در ۳ فاز اجرا می‌شود و در مدت سه سال با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل مجتمع خدماتی، رفاهی بین‌راهی تندیس گفت: این مجتمع که در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شده؛ برای تامین رفاه مسافران در شهرستان شهرضا در محور اصفهان – شیراز احداثخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ ‌ قاسمی با اشاره به اینکه مجتمع بین راهی تندیس از خدمات رفاهی و تفریحی برخوردار است؛ اظهار داشت: جایگاه سوخت، اورژانس، ایستگاه مخابراتی، شهربازی، فضای سبز، استراحتگاه، پارکینگ خودروهای سبک و سنگین، باغ ایرانی، رستوران‌های سنتی و مدرن و کافی‌شاپ ازجمله خدماتی است که برای ارائه به مسافران در این مجتمع درنظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه ساخت اینگونه مجتمع‌ها می‌تواند باعثتوسعه استان، بهبود رفاه مسافران و ایجاد امنیت در جاده‌ها شود؛ تصریح کرد: در ساخت و اجرای مجتمع خدماتی، رفاهی، بین راهی تندیس هر آنچه که یک انسان به عنوان مسافر و یک مسافر به عنوان توریست نیاز دارد؛ اجرا خواهد شد.

مدیرعامل مجتمع خدماتی بین راهی تندیس با بیان اینکه این مجتمع در ۳ فاز اجرا خواهد شد؛ افزود: فاز اول این این پروژه در مدت سه سال با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز