خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهداء اصفهان:

حفظ انقلاب از پیروزی انقلاب مهمتر است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۱۵

ایثار و رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و اهداء نزدیک به ۲۵۰ هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس همچنین جانبازان و آزادگان در راستای همین فرمایش امام بوده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهداء اصفهان در صبحگاه مشترک که با حضور پایوران و سربازان قرارگاه عملیاتی سیدالشهداء(ع) و ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) در میدان صبحگاه قرارگاه برگزار شد، با اشاره به همدلی، وحدت، صمیمیت که خمیر مایه سپاه است، بر حفظ این نهاد در همه سطوح تاکید کرد و گفت: فلسفه نام جمهوری اسلامی ایران به معنی لفظ جمهوری مربوط به ساز و کار، سازمان و تشکیلات اداره کشور و اسلامی بودن را محتوای ماهوی آن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردار استکی؛ با بیان جمله حضرت امام(ره) که فرمودند:((حفظ انقلاب از پیروزی انقلاب مهمتر است)) به ایستادگی مردم با اتکا به خداوند متعال، قرآن و عترت در برابر توطئه های آمریکا، اروپا و اسرائیل جنایتکار در ایجاد بحران، کودتا، جنگ تحمیلی و تحریم ها علیه ملت ایران اشاره کرد.

وی گفت: ایثار و رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و اهداء نزدیک به ۲۵۰ هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس همچنین جانبازان و آزادگان در راستای همین فرمایش امام بوده است.

سردار استکی افتخار امروز و سعادت ملت ایران، همچنین صدور انقلاب و درس مقاومت به تمام دنیا از جمله لبنان، سوریه، عراق و یمن را مرهون رهبری و ابتکار عمل مدیریتی حضرت امام خمینی(ره) و تداوم آن به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) دانست و تصریح کرد: امیدوارم من و شما برادران عزیز در هر جایی و هر مسئولیتی هستیم با سرلوحه قرار دادن نظم و انضباط و رعایت همه شئونات پاسداری و پیروی از رهبر معظم انقلاب بتوانیم به وظایف و تکلیف خودمان که همان ادامه راه شهداء و راه امام(ره) است عمل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز