خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد اصفهان در مراسم تجدید میثاق با شهداء عنوان کرد:

همه در مقابل انقلاب مسئولیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۰۱

همزمان با فرارسیدن، ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب مدیر کل اداره استاندارد و کارکنان این اداره کل با حضور در مزار شهداء با آرمان های امام و شهداء تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، غلامحسین شفیعی(مدیر کل استاندارد استان اصفهان) به همراه معاونین و همکاران این اداره کل صبح امروزضمن حضور در گلستان شهداء اصفهان و با اهداء شاخه گلو غبار روبی مزار شهداء و قرائت فاتحه به روح پاک شهداء در آغازسی و هفتمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های امام و شهداء بیعت کردند.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان در این مراسم با اشاره به اینکه در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، نظام پوسیده ستم‌شاهی فرو ریخت و ریشه های فاسد دودمان سیاه پهلوی از این کشور اسلامی کنده شد، گفت: مبارزه پانزده ساله ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی(ره) به ثمر رسید و با سرنگونی نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پیروز شد.

غلامحسین شفیعی ادامه داد: همه ما برای خون هایی که در راه انقلاب اسلامی ریخته شده است مسئولیم و باید درراه حفظ آرمان های نظام جمهوری اسلامی با تمامی توان تلاش کنیم و نگذاریم که دشمن در این راه سنگ اندازی کرده و بخواهد که مسیر انقلاب را به انحطاط بکشاند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز