خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی:

افتتاح بزرگ‌ترین نماد دانشگاهی کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۹۸

بزرگترین سردر دانشگاه‌های کشور به عنوان یک نماد دانشگاهی و با هدف تسهیل در دسترسی به دانشگاه صنعتی اصفهان، همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در مراسم آغاز بهره برداری از این پروژه، وسعت زمین و تعدد دانشگاهیان ساکن در این دانشگاه را دو عامل مهمی دانست که وجود چند مسیر ورود و خروج به این دانشگاه را ضروری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید محمود مدرس هاشمی، با اشاره به این که طراحی پروژه سردر دانشگاه صنعتی اصفهان و جاده شمالیِ از سال های گذشته آغاز و در چند سال اخیر سرعت گرفته بود، گفت: در دوره مدیریت جدید نیز با تصمیم برای اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام، فعالیت جهت بهره بردای از این طرح سرعت گرفت و خوشبختانه همزمان با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.

وی با قدردانی از تلاش های مدیر و اعضای محترم دفتر فنی، شورای عمرانی دانشگاه، پیمانکاران و ناظرین این پروژه، تاکید کرد: دانشگاهیان از این پس امکان استفاده از هر دو درب ورودی را خواهند داشت و با توجه به ساختمان های موجود در دانشگاه و جهت جغرافیایی آن ها، همچنان درب جنوبی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان درب اصلی محسوب می شود و درب شمالی نیز برای تسهیل در دسترسی دانشگاهیان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیر دفتر فنی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم با بیان این که این سردرب با الهام از آرم این دانشگاه در طول مدت ۲۵ ماه ساخته شده است، گفت: این سازه ۲۷ متری پس از سردرب مسجد جامع یزد، بزرگترین سردرب ورودی در کشور محسوب می شود که با استفاده از ۱۰۰ تن میلگرد و ۱۱۰۰ متر مکعب بتن ریزی به بهره برداری رسیده است.

سید فرهاد قادریان، با اشاره به این که پروژه محوطه سازی سردرب دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در ۴۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است، افزود: در طول مدت انجام عملیات عمرانی این پروژه، با دقت نظر و تمهیداتی که صورت گرفته بود، کار اجرایی در ارتفاع ۲۷ متری به موقع و بدون هیچ گونه حادثه جانی پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز