خبرگزاری کار ایران

شهردار فولادشهر:

با تکمیل دو ساختمان نیمه کاره، دو مرکز فرهنگی به فولادشهر افزوده شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۸۱

همزمان با با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ۱۳ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی در فولادشهر به بهربرداری رسید.

شهردارفولادشهر، در آیین افتتاح پروژه‌ها ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: تعداد ۱۳پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در سه حوزه فرهنگی، عمرانی و خدماتی که تکمیل خانه فرهنگ هشت بهشت، افتتاح پروژه GIS فضای سبز، اتوبوس پیک شهروندی و بازسازی و تکمیل آبنمای میدان ولیعصر(عج) از جمله این پروژه ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسین امیری در ادامه در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح به تفکیک صحبت کرد و افزود: دو ساختمان نیمه کاره که در چند سال گذشته رها شده بود از شرکت عمران تحویل گرفته و ظرف مدت دو ماه تکمیل و به دو مرکز فرهنگی با نام های خانه فرهنگ هشت بهشت و شهید چمران اختصاص داده و امروز هم شاهد افتتاح خانه فرهنگ هشت بهشت هستیم که فعالیت خود را تحت عنوان آموزش فرهنگ شهروندی و کتابخانه انجام می دهد.

وی با بیان این مطلب که با پرداختن به مباحثشهروندی و مشارکت شهروندان شاهد پیشرفت و توسعه در سطح شهر خواهیم بود، اظهار داشت: اتوبوس پیک شهروندی در راستای آموزش شهروندان و اجرای برنامه مفرح با حضور در سطح شهر از جمله برنامه های فرهنگی شهرداری است.

وی اشاره ای نیز به پروژه بازسازی و احداثمیدان و آبنمای ولیعصر(عج) داشت و گفت: این میدان با اعتباری بالغ بر ۳ ملیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع که که ۲۵۰۰ مترمربع بلوک فرش و سنگ فرش کار شده و ۱۰۰۰ مترمربع آن هم فضای و سبز و ۵ آبنما امروز به بهربرداری می رسد.

امیری، اشاره ای نیز به افتتاح پروژه GIS فضای سبز داشت و اظهار داشت: با توجه به کمبود آب، آبیاری تحت فشار فضای سبز محله ب ۶ با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال از دیگرپروژه ها است.

شهردار فولادشهر در پایان از تحویل برنامه پنج ساله شهر فولادشهر به شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه فولادشهر در مسیر توسعه قرار گرفته است هفته آینده اولین برنامه پنج ساله شهر فولادشهر به شورا تقدیم می شود.

عباسی رییس شورای اسلامی شهر فولادشهر که دیگر سخنران این مراسم بود بیان داشت: طی چند ماه گذشته شاهد کلنگ زنی و بهربرداری چندین پروژه عمرانی و فرهنگی در سطح شهر بوده ایم و این نشان می دهد فولادشهر در این دوره شورا روی ریل توسعه قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: با بهربرداری از این پروژه ها ارزش افزود خوبی برای شهر ایجاد خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر فولادشهر از قابل توجه بودن پروژه ها سخن گفت و بیان داشت: شهروندان فولادشهری در نیمه اول سال ۹۴ شاهد افتتاح پروژه های زیر بنایی و مهمی خواهند بود که نتیجه همت جهادی شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

عباسی تصریح کرد: اجرای چنین پروزه هایی مصداق خدمت و احسان به مردم و شهروندان می باشد که ثمره و تلاش چند ماهه ی شورای شهر و شهرداری است و اکنون در اختیار مردم نهاده شده و مطمئنا لحظه ای شیرین و به یادماندنی را برای مردم به ثبت خواهند رساند.

کمالی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، با تبریک این ایام و افتتاح پروژه ها به شهروندان گفت: با توجه به این امر که شهرداری ها در سال جاری با کاهش چشمگیر کسب درآمد مواجهه بودند اما با این وجود امروز در شهرداری ها با تدابیری که اندیشیده شد شاهد افتتاح پروژه های زیادی هستیم.

وی در ادامه با بیان این مطلب که شهرداری فولادشهر هم از این امر مستثنی نبوده، اظهار داشت: شهرداری فولادشهر هم باتوجه به مشکلاتی جهت تامین اعتبار اما امروز شاهد چند پروژه عمرانی و فرهنگی در شهر فولادشهر هستیم.

مراسم افتتاحیه با حضور مسئولین ارشد استانداری، شهرستان و شهر فولادشهر و معتمدین و خانواده های شهدا برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز