خبرگزاری کار ایران

شهردار فولاد شهر خبر داد:

حل مشکل هزینه‌های درمان ایثارگران و جانبازان شاغل در شهرداری

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۴۶

برای حل مشکل هزینه‌های درمان ایثارگران و جانبازان شاغل در شهرداری تا جایی که قانون و ضوابط اجازه دهد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

شهردارفولاد شهر در مراسم تجلیل از جانبازان و خانواده‌های شاغل در شهرداری، ضمن تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر گفت: هدف از تشکیل این جلسه، قدردانی از خانواده ایثارگر شهرداری در حد وسع و توان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیری افزود: هر آنچه امروز ما داریم مرهون رشادت‌ها و فداکار ی‌های شما عزیزان در جبهه حق علیه باطل است. و باید این ایثارگری‌ها را ارج نهیم چرا که جایگاه شما ارزشمند است.

شهردارفولاد شهر با بیان اینکه قدر جایگاه و منزلت خود را داشته باشید، تصریح کرد: رفتار و عملکرد شما در محل کار باید الگو باشد و از خودگذشتگی که در زمان در جنگ داشته‌اید در طول کار نیز از خود نشان دهید چرا که وظیفه همه خدمت به مردم است.

وی بیان داشت: از افتخارات ما است که اگر توسعه و آبادانی در شهر صورت می‌گیرد نتیجه تلاش مجموعه شهردار ی است و تلاش همه ما باید افزایش سطح خدمت رسانی و رضایتمندی شهروندان باشد.

حسین امیری از حل شدن مشکل هزینه‌های درمان ایثارگران و جانبازان شاغل در شهرداری خبر داد و اظهار داشت: تا جایی که قانون و ضوابط اجازه دهد از هیچ کوششی در کمک به شما عزیزان دریغ نمی‌کنیم.

در این نشست مسائل و مشکلات ایثارگران و جانبازان و شهدا از جمله بحثاشتغال فرزندان این اقشار و سنوات خدمت فرزندان شهدا و ایثارگران بیان شد و در پایان هم به رسم یادبود با اهدا لوح و هدایایی از این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز