خبرگزاری کار ایران

با وجود ۲۴۰۰واحد صنعتی:

آموزشکده ی فنی و حرفه‌ای شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۸۴۵

در دهه ی فجر ۲۴۹۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال، در استان اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسیدکه از این تعداد ۷۰ درصد با سرمایه گذاری بخش خصوصی خواهد بود.

استاندار اصفهان، در شهرستان شاهین شهر و میمه آموزشکده فنی و حرفه ای این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور در مراسم افتتاح آموزشکده ی فنی و حرفه ای شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید به استان گفت: مردم فهیم استان استقبال با شکوه و گسترده ای از کاروان تدبیر و امید داشتند و اینک نوبت دولتمردان است که نسبت به رفع مشکلات مردم توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به اصفهان، ۲۸ پروژه با اعتباری بالغ بر۶۵۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان طی سال‌های ۹۴ و ۹۵ در استان اجرایی خواهد شد، اظهار داشت: در دهه ی فجر ۲۴۹۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال، به بهره برداری خواهد رسیدکه از این تعداد ۷۰ درصد با سرمایه گذاری بخش خصوصی خواهد بود.

استاندار اصفهان، این استان را دومین استان دانشگاهی کشور برشمرد و تصریح کرد: اصفهان در پنج دانشگاه برتر دارای رنکینگ بین المللی و ۱۷۰ مرکز آموزش عالی است و ۳۲۰ هزار دانشجو و بیش از هفت هزار نفر در مقطع دکترا در مراکز علمی استان مشغول به تحصیل هستند.

زرگر پور با بیان اینکه اصفهان اولین استان صنعتی کشور است و جایگاه ویژه‌ای در این بخش دارد، اظهار داشت: در برنامه آمایش سرزمین استان دو محور اساسی علوم و فناوری و گردشگری برای توسعه استان پیش بینی شده است.

استاندار اصفهان در ادامه به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان شاهین شهر و میمه اشاره کرد و اظهار داشت: وجود ۲۴۰۰ واحد صنعتی در شهرستان شاهین شهر و میمه باعثشد که مسئولان این شهرستان با ایجاد آموزشکده فنی و حرفه ای در کنار این ظرفیت عظیم، علاوه بر فراهم شدن تحصیلات متناسب با بازار کار برای جوانان، نیروی ماهر برای این صنایع نیز تامین شود.

مدیر ارشد استان در پایان با اعلام آمادگی برای تجهیز این مرکز علمی، خاطر نشان کرد: شان مردم شاهین شهر فراتر از داشتن دانشکده فنی است و امیدواریم که روزی شاهد تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای در این شهر باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز