خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در شورای اداری گلپایگان تاکید کرد:

باید نگاه به بازارهای جهانی مثبت و حرکت آفرین باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۴۳

کشور ما از نیروهای انسانی ماهر و خلاقی در زمینه نوآوری علمی و فنآوری برخورداراست و درآینده نه چندان دور شاهد جهش‌های بالایی خواهیم بود. لذا با پیگیری‌های مسئولین و دیملمات‌های نظام مشکلات را حل خواهیم کرد.

چیت چیان در نشست شورای اداری شهرستان گلپایگان که در فرمانداری برگزارشد، بیان کرد: افتخار حضور در شهری دارم که عالمان به نام آن در اقصی نقاط کشور و جهان نام وآوازه مشهوری دارند.

به گزارش خبر نگار ایلنا از گلپایگان، وی افزود: توفیق دیدار با مردم شهرستان حاصل نشد که با بهره برداری از سد کوچری که مطالبات به حق مردم است دیداری با مردم این خطه انجام می شود.

چیت چیان با بیان اینکه موتور محرک برای حرکت و تلاش و ارتقاء منطقه داشتن روحیه جهادی است، تأکید کرد: باید نگاه به بازارهای جهانی مثبت باشد و حرکت آفرین باشد.

وزیر نیرو اظهارکرد: طبق آماری که در جلسه شورای توسعه صادرات مطرح شده است طی ۱۰ ماهه امسال نسبت به سال گذشته ۲۵درصد افزایش صادرات غیر نفتی داشته ایم که نشان دهنده این است که ظرفیت ها وپتانسیل های اقتصادی کشور از ظزفیت بالایی برخوردار هستند.

وی گفت: کشور ما از نیروهای انسانی ماهر و خلاقی در زمینه نوآوری علمی و فنآوری برخورداراست و درآینده نه چندان دور شاهد جهش‌های بالایی خواهیم بود. لذا با پیگیری‌های مسئولین و دیملمات‌های نظام مشکلات را حل خواهیم کرد.

چیت چیان با بیان اینکه در زمینه آب و برق حقیقتأ صنعتگران ما پیشرفت های چشم گیرانه ای داشته اند، خاطرنشان کرد: در کشور نیروگاه‌های بزرگی همچون نیروگاه حرارتی، آبی توسط صنعت گران ومتخصصان ایرانی احداثو یا در حال احداثاست.

وی با بیان این‌که تجهیزات صنعتی زیادی امسال به خارج از کشور صادرشده است، افزود: در ۵ماهه امسال ۱۲۷ میلیون دلار مواد لبنی به کشورعراق صادر شده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه در کشور با کاهش بارندگی مواجه هستیم لذا در سال زراعی امسال تا ۱۴ بهمن ماه ۲۴درصد نسبت به سال های گذشته با کاهش بارندگی در کشور مواجه بودیم، تصریح کرد: تنها راه برون رفت از مشکل راندمان آب در کشور استفاده بهینه از آب در بخش کشاورزی، صنعت و مصارف عمومی است.

چیت چیان با بیان اینکه باتوجه به اینکه گلپایگان سطح پیشرفت علمی بالایی برخوردار است لذا باید برای بالا بردن راندمان آبیاری در سطح کشور رتبه اول داشته باشد، تصریح کرد: دولت اعتبارات مناسبی را در بخش کشاورزی برای خرید و تجهیزات در نظر گرفته است و سال آینده نیز این اعتبارت به رقم بالایی افزایش می یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: حق آب گلپایگان نباید مورد خدشه قرار گیرد آبرسانی از سرشاخه های دز به گلپایگان ۱۸ کیلومتر باقی مانده است که در پایان سه ماهه اول سال آینده به بهره برداری می رسد ومردم از ثمرات آن بهره‌مند می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز