خبرگزاری کار ایران

توسط رئیس جمهور در اصفهان صورت گرفت:

رونمایی از شش دستاورد مهم فناوری شرکت‌های دانش بنیان مستقر

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۴۱

رییس جمهور کشورمان در سفر ۲ روز ه خود به اصفهان در دومین روز از این سفرظهر پنجشنبه با حضور در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از دستاوردهای فناوری این مجموعه بازدید کرد و در جریان پیشرفت های علمی و تحقیقاتی شرکتهای دانش بنیان مستقر در این شهرک علمی قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در دومین روز از سفر خود به استان اصفهان، با حضور در شهرک علمی و تحقیقاتی این استان، از شش دستاورد مهم فناوری شرکت‌های دانش بنیان مستقر در این شهرک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این بازدید که رییس دفتر رییس جمهوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، بر ضرورت ایجاد بستر مناسب برای توسعه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد زمینه های لازم برای تجاری سازی دستاوردهای این شرکتها و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تاکید شد.

رییس جمهوری با مردم شهر گرگاب دیدار و گفت و گو کرد

رییس‌ جمهوری همچنین صبح پنج‌شنبه، پیش از بازدید از شهرک گلخانه‌ای پارادیس در توقف کوتاهی در شهر گرگاب اصفهان، با گروهی از مردم این شهر دیدار و گفت وگو کرد.

جمعیت انبوهی از مردم گرگاب که از صبح زود منتظر رسیدن کاروان تدبیر و امید به شهر خود بودند، با سر دادن شعارهایی همچون " صلی علی محمد یاور رهبر آمد " و " روحانی دوستت داریم "، به استقبال رییس جمهوری آمدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نیز در این دیدار صمیمی با تکان دادن دست به ابراز احساسات مردم پاسخ داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز