خبرگزاری کار ایران

نماینده کلیمیان ایران در ششمین همایش بین‌المللی ادیان توحیدی تاکید کرد؛

به زندگی در کنار برادران مسلمان خود افتخار می‌کنیم

کد خبر : ۲۴۹۲۲۵

همه بر عزمت و شانیت پیامبر واقف هستند و جامعه کلیمیان ایران نیز این حرکت زشت را محکوم کرده و کسانی که مدعیان آزادی هستند را مورد خطاب قرار می‌دهد که شما حق توهین به دیگر مقدسات ادیان را ندارید.

نماینده کلیمیان ایران در ششمین همایش بین‌المللی ادیان توحیدی با اشاره به اینکه توحید به عنوان یک اصل مشترک در میان ادیان الهی و یکتاپرستان مطرح است، گفت: قسم یاد می‌کنم که در کشوری قرار گرفته‌ایم که پس از انقلاب اسلامی، آزادی بیشتر و بهتر در اختیار ما کلیمیان قرار گرفته و کلیمیان در سایه حکومت اسلامی آزادانه به مراسمات خود می‌پردازند.

گلستان‌نژاد در ششمین همایش ادیان توحیدی که با شعار ادیان توحیدی و مسائل دینی جهان معاصر امروز در هتل عباسی اصفهان برگزار شد با اشاره به توهین مجله فرانسوی به پیامبر اسلام اظهار داشت: هیچ کس نمی‌تواند شانیت و جایگاه پیامبر اسلام را زیر سوال ببرد. همه بر عزمت و شانیت پیامبر واقف هستند و جامعه کلیمیان ایران نیز این حرکت زشت را محکوم کرده و کسانی که مدعیان آزادی هستند را مورد خطاب قرار می‌دهد که شما حق توهین به دیگر مقدسات ادیان را ندارید.

وی با بیان اینکه همه ادیان توحیدی باید در برابر مشرکین و افراد و جریان‌های بی‌دین به خدا به مبارزه بپردازند، تصریح کرد: سرنخ اصلی همه ادیان الهی خداوند یکتاست و در این میان تفاوتی ندارد که هر دین خدا را چه می‌داند. مهم این است که همه ما واحدیم و همه یکی هستیم چون خدا یکی است و همه ما خدای یکتا را مورد پرستش قرار می‌دهیم.

نماینده کلیمیان در ششمین همایش بین‌المللی ادیان توحیدی گفت: بیش از ۲۵۰۰ سال پیش، کلیمیان وارد ایران شدند و تا به امروز با عشق و ایمان در ایران زندگی می‌کنند. زندگی در کنار پیروان پیامبر مهربان و رئوف اسلام برای ما بسیار مسرت‌بخش و دوست‌داشتنی است و افتخار می‌کنیم به همزیستی با برادران مسلمان خود که هرگز شاهد رفتار غلط و ناپسند از سوی آنها نبوده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز