خبرگزاری کار ایران

درنشست مشترک خیرین اصفهان و خمینی شهر تعهد شد:

اهداء ۴۸۰۰سبد کالا ویژه خانواده‌های مددجویان زندان اصفهان و خمینی شهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۳۴

نشست مشترک خیرین خیریه امام موسی کاظم(ع) شهرستان اصفهان و خمینی شهر به میزبانی خیریه امام موسی کاظم(ع) و زندان این شهر ستان برگزار شد.

مدیر کل زندان های استان اصفهان در سخنانی به قدردانی از کمک ها و تلاش های خیرین پرداخت و گفت: در طی ۴ سال از گذشت عمر خیریه امام موسی کاظم(ع) در اداره کل زندان‌ها کمک‌های قابل توجهی در امور مختلف شد که وجود و حضور خیرین در عرصه زندانبانی نه تنها مددجو و خانواده های آنان بلکه در بسیاری از امور زندانبانی نیز حضور و آرامش خاصی به مددجویان و زندانها داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیری گفت: کمک به معیشت خانواده های مددجویان از جمله کمک هایی بود که نشاط و شادی خاصی را به خانواده ها و مددجویان هدیه کرد. چرا که در مراحل مختلفی که در ایام نوروز، ماه رمضان و شروع فصل مدارس کمک شد از دغدغه های مسئولین زندانها، خانواده ها و خود مددجویان است.

امیری تصریح کرد: وقتی مددجو احساس کرد که مردم و جامعه بدنبال خیر رسانی و از خانواده او غافل نیستند در زندان نیز آرامش گرفت و از هر گونه تخلف و ناامنی پرهیز کرد.

مدیر کل زندان‌های استان در ادامه در تشریح عملکرد و فعالیت‌های خیریه در طی چند ساله گذشته از ایجاد اشتغال جدید در بین مددجویان و خانواده‌های آنان در سطح جامعه سخن گفت و افزود: در حال حاضر، بیش از ۳۰۰ مددجو در سطح زندان مرکزی و اردوگاه کار درمانی اصفهان تحت اشتغال خیریه نذر اشتغال قرار گرفته اند.

در ادامه نیز مدیر عامل خیریه امام موسی کاظم(ع) اصفهان در طی سخنان کوتاهی مهم‌ترین حضور خیرین را اطلاع رسانی به موقع مدیر کل زندان های استان دانست و گفت: با اطلاع رسانی شفاف و آگاه سازی مسئولین از وضعیت زندان‌های استان و توصیه امام جمعه محترم اصفهان خیرین وارد این قضیه شدند و امروز پس از ۴ سال از عمر این خیریه بسیار خوشحالیم که توانسته ایم گام های بزرگی در راستای کمک به زندانها و خانواده های آنان برداریم.

صدیقی پور گفت: تاکنون حدود ۶۰۰ زندانی با بیش از ۲میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان با کمک خیرین از زندان ها ازاد و به آغوش خانواده و جامعه بازگشته اند.

همچنین مدیر عامل خیریه امام موسی کاظم(ع) زندان شهرستان خمینی شهر نیز با قدردانی از حضور خیرین شهرستان اصفهان از ایجاد و تشکیل این خیریه ابراز خرسندی کرد و گفت: حضور و کمک در امر خیر و دستگیری از نیازمندان مخصوصا خانواده مددجویان و زندانها را افتخاری بر زندگی خود می دانیم و امیدواریم که بتوایم در دیگر عرصه ها نیز حضور و گام های بلند برداریم.

حاج هاشمی در ادامه از گام های بلند خیرین شهرستان و اعضاء هیئت مدیره من جمله اقایان قدسی و محمدی و دیگر اعضاء قدردانی کرد و گزارش کوتاهی از روند فعالیت‌های انجام گرفته به حضار ارائه داد.

در پایان این جلسه نیز به مناسبت روزهای پایانی سال و ارائه کمک و هدیه سبد کالا به خانواده‌های مددجویان هر دو شهرستان، تعداد ۴ هزار سبد کالا، ویژه خانواده‌های زندانیان شهرستان اصفهان و تعداد ۸۰۰ سبد کالا نیز ویژه خانواده‌های مددجویان شهرستان خمینی شهر مورد موافقت و تعهد خیرین قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز