خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

مدیریت زیست بومی، عامل نجات حوزه آبخیز زاینده رود است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۱۹

احیای تالاب بین المللی گاوخونی و احقاق حقابه آن به عنوان مهم‌ترین مطالبه مردمی بر اساس مدیریت صحیح در حوضه آبخیز و آبریز زاینده رود است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در همایش بزرگ تالاب‌ها برای آینده ما که از سوی اداره کل حفتاظت محیط زیست برگزار شد با بیان مهم‌ترین کارکرد‌ها و فواید تالاب‌ها در محور‌های زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی افزود: گام‌های تحقق مدیریت زیست بومی شامل: شناسایی ذینفعان، تعیین گستره زیست بوم و برقرای ارتباط بین ان‌ها – تعیین ساختار کارکرد و مدیریت زیست بوم و به کارگیری ساز و کارهایی برای مدیریت و پایش آب – مباحثاقتصادی تأثیر گذاربر ساکنان حاشیه زیست بوم و تعیین اثرات زیست بوم بر زیست بوم‌های مجاور است که در تصمیم گیری درست برای مدیرین یک اکوسیستم ابی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمید ظهرابی، در بزرگ‌ترین همایش زیست محیطی مردمی که با حضور شهروندان ورزنه و دوستداران محیط زیست استان درآستانه روز جهانی تالاب‌ها برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت زیست بومی عامل نجات حوزه آبخیز زاینده رود است.

در این همایش که به همت سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی استان و مسؤولان و جوامع محلی با همکاری فرمانداری اصفهان برگزار شد، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ضمن احیای تالاب بین المللی گاوخونی و احقاق حقابه آن به عنوان مهم‌ترین مطالبه مردمی بر اساس مدیریت صحیح در حوضه آبخیز و حوزه ابریز زاینده رود تأکید کرد.

همایش تالاب‌ها برای آینده ما در سالن اجتماعات آموزش و پرورش در شهر ورزنه با استقبال گسترده مردم در روز جمعه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز