خبرگزاری کار ایران

حضور کارشناسان مراکز فوریت‌های اجتماعی ۷ استان در کارگاه مهارته‌ای مصاحبه و ارزیابی

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۴۱

کارشناسان مراکز فوریت های اجتماعی ۷ استان کشور جهت فراگیری تکنیک های کسب اطلاعات درکارگاه نشست علمی و مهارت‌های مصاحبه و ارزیابی شرکت کردند.

کارگاه آموزشی منطقه ای مهارت‌های مصاحبه و ارزیابی با حضور ۴۰ نفر از کارشناسان مراکز فوریت های اجتماعی استان‌های ایلام، یزد، مرکزی، لرستان، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری و قم به میزبانی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به مدت ۲ روز در مجتمع آموزشی، فرهنگی شهید اژه ای اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مسئول آموزش اداره کل بهزیستی استان اصفهان هدف از برگزاری این نشست علمی را آشنایی بیشتر کارشناسان بخش‌های مختلف مراکز فوریت‌های اجتماعی، در خصوص روش‌های ایجاد رابطه یاری رسان و تکنیک‌های کسب اطلاعات و به کارگیری این دانش در جهت شناسایی و حل بهتر مشکلات گروه های هدف بهزیستی عنوان کرد.

در این کارگاه آموزشی توسط استاد کیومرثی و استاد حسینی در خصوص کلیات مشاوره، اصول مشاوره، مهارت‌های خرد در مشاوره، مدیریت احساسات مراجع و درمانگر، مصاحبه انگیزشی، تکنیک های OARS در مشاوره، مصاحبه تشخیصی و… مطالبی بیان کردند.

این کارگاه دوروزه با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات کارشناسان و برگزاری آزمون به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز