خبرگزاری کار ایران

با محوریت اداره کل استاندارد استان اصفهان برگزار میشود:

اولین همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۲۴

اولین همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های بزرگ استان اصفهان، جهت تشریح قوانین و وظایف سازمان ملی استاندارد، ۱۳ بهمن در اداره استاندارد استان اصفهان برگزار می‌شود.

اولین همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های بزرگ استان اصفهان به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد استان اصفهان، با توجه به اهمیت مباحثاستانداردسازی و ضرورت تبیین این مقوله مهم در بین دستگاه‌های اجرائی به عنوان مخاطب خاص و با توجه به اینکه استاندارد ضامن سلامت و رفاه شهروندان است. این اداره کل در نظر دارد در سال جاری همزمان با دهه مبارک فجر و گرامیداشت ۳۶ امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی، همایش یک‌روزه‌ای درخصوص تشریح قوانین و وظایف سازمان ملی استاندارد را در این اداره کل برگزار کند.

برگزاری این همایش جهت همخوانی صد در صد با رسالت سایر نهادهای دولتی به عنوان اعضای واحد دولت در روز دوشنبه ۱۳۴ بهمن ماه، ساعت ۹صبح در محل سالن کنفرانس ساختمان شماره ۳ اداره کل استاندارد استان اصفهان برگزار می‌شود.

حائز اهمیت است که علاوه بر حضور رو ابط عمومی‌های ۲۳ دستگاه دولتی، روابط عمومی استانداری، شورای شهر و شهرداری اصفهان، خانه صنعت و معدن استان اصفهان، شرکت فولاد مبارکه، ذوب آهن، گروه صنعتی انتخاب و انجمن بتن اصفهان نیز به این همایش دعوت شده‌اند تا بتوانند در زمینه تبیین وظایف و اهمیت استاندارد در بین بخش‌های صنعتی و اجتماعی نقش مهمی را ایفا کنند.

روابط عمومی کل اداره استاندارد تاکید کرده است که مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی و خصوصی بایستی تا ۸ بهمن ماه جهت حضور در این همایش اعلام آمادگی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز