خبرگزاری کار ایران

دستگیری زوج سارق مسلح در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۸۱

یک زن و شوهر که با همدستی یکدیگر در سرقت‌های مسلحانه در چند استان کشور مشارکت داشتند در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان استان اصفهان در حال اخاذی از یکی از شهروندان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: در پی شکایت فردی به پلیس راه اتوبان کاشان - اصفهان، مبنی بر اخاذی سرنشینان یک دستگاه خودروی ریو از وی، پس از استعلام صورت گرفته مشخص شد، خودروی مذکور از شهرستان ساوجبلاغ(استان البرز) به سرقت رفته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ غلامحسین مهدی پورافزود: بلافاصله اکیپی از واحد گشتی پلیس آگاهی این فرماندهی به محل اعزام و خودروی مذکور که در مسیر جاده بر اثر تصادف و بر خورد با گاردریل دچار نقص فنی شده بود را با همکاری عوامل پلیس راه متوقف و یک زن و شوهر که مرتکب اخاذی شده بودند را برای بررسی بیشتر منتقل کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در تحقیقات و بررسی های تخصصی مشخص شد این زوج ساکن کرج دارای سه فقره سابقه سرقت به صورت مسلحانه، تخریب و مقرون به آزار و اذیت و تهدید با چاقو، سرقت وجه نقد، سرقت گوشواره از طفل با تهدید چاقو و سرقت النگو هستند..

سرهنگ پور غلامحسین اظهار داشت: متهم اصلی این پرونده که در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشتند به بزه انتسابی خود اقرار و عنوان کردند به عنوان مسافر خودروی مذکور را در شهر کرج، دربست، کرایه کرده و به طرف کیانمهر حرکت که با استفاده از تاریکی شب و خلوتی جاده، به وسیله چاقو راننده را تهدید و اتومبیل را سرقت کردیم.

در ابتدا به طرف شهر خمین، منزل یکی از اقوامم حرکت و با توجه به درگیری های اخیر و حضور پررنگ مامورین در آن شهر سریعا محل را به مقصد اصفهان ترک و پس از یک شب سکونت در آنجا به طرف تهران حرکت که نزدیک کاشان به علت مصرف زیاد شیشه و خواب آلودگی با گاردریل برخورد و دچار نقص فنی شده و توسط مامورین دستگیر شدیم.

فرمانده انتظامی کاشان گفت: در این راستا پرونده تشکیل و پس از هماهنگی با مقام قضایی خودرو تحویل مالباخته شد و متهمان نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز