خبرگزاری کار ایران

روستا‌های خارج از حریم شهر در اصفهان؛ تحت پوشش دفاتر نمایندگی حمل و نقل روستایی

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۵۹

با بررسی کلیه مسیر های روستایی استان و هماهنگی با مدیر کل امور روستایی استانداری و بخشداری ها و دهیاری ها، کلیه این مسیر های روستاهای خارج از حریم شهر، تحت پوشش دفاتر نمایندگی حمل و نقل روستایی قرار گرفته‌اند.

سرپرست دفتر حمل و نقل روستایی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه از سال ۸۹ ساماندهی حمل و نقل روستاهای خارج از حریم شهر به وزارت راه و شهرسازی و متعاقباً به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور واگذار شده است، گفت: در مرحله اول این طرح، ۲ هزار مسیر روستایی در سطح کشور، شناسایی و مصوب شده که از این تعداد ۶۱ مسیر در استان اصفهان واقع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد حسن پوربافرانی اظهار داشت: با بررسی کلیه مسیر‌های روستایی استان و هماهنگی با مدیر کل امور روستایی استانداری و بخشداری‌ها و دهیاری‌ها، کلیه این مسیر‌ها تحت پوشش دفا‌تر نمایندگی حمل و نقل روستایی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۶۲ دفتر نمایندگی حمل و نقل روستایی مجوز لازم جهت فعالیت از این اداره کل دریافت کرده و حدود ۱۰ مورد نیز در دست اقدام و بررسی است.

پوربافرانی تصریح کرد: طی سالهای ۹۲ و ۹۳ نیز بیش از ۴۶ نفر برای دریافت وام ۲۰ میلیونی از صندوق مهر امام رضا(ع) جهت خرید تاکسی(ون، سمند و پژو ۴۰۵) اقدام نموده‌اند که تاکنون ۱۳ متقاضی موفق به دریافت وام و خرید خودرو شده‌اند و در مسیر‌های روستایی حوزه خود مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه ۶۵ دستگاه وانت دو کابین از طرف کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش واگذار شده است، افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل آماده با کمیته امداد استان مقرر شد کلیه آن‌ها تحت پوشش دفا‌تر نمایندگی حمل و نقل روستایی در سطح استان قرار بگیرند.

سرپرست دفتر حمل و نقل روستایی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان بیان داشت: از ۲ هزار مسیر شناسایی شده در کشور تاکنون بیش از ۸۹۲ مسیر(حدود ۴۵ درصد کل را‌ها) تحت پوشش دفا‌تر حمل و نقل روستایی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تمامی روستاهایی که جمعیت آن‌ها بیش از هزار نفر است شامل این طرح می‌شوند، گفت: استان اصفهان در این بین توانسته تمامی ۶۱ مسیر مصوب روستایی خود را به صورات صددرصد تحت پوشش قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز