خبرگزاری کار ایران

بیانیه فعالان بسیج رسانه استان اصفهان در محکومیت توهین به پیامبراسلام

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۷۶۴

جمعی از فعالان و صاحب نظران رسانه‌ای بسیج رسانه استان اصفهان در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبراعظم(ص) در مجله فکاهی " شارلی ابدو " فرانسه این کار را ازجمله اعمال ناشایست دانسته و در این زمینه بیانه ای را صادر کردند.

در این بیانیه آمده است، دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در برهه های مختالف برای ضربه زدن به انقلاب ها و جنبش های اسلامی از هیچ کوششی فروگزاری نکرده اند و در هرمقطعی که در منطقه حرکت ها وجنبش هایی برای احیا نظامی اسلامی به یک دستاورد و پیروزی در عرصه های مختلف دست پیدا کرده است به طرق و ترفندهای مختلف سعی در انحراف و استحاله و کم اثر جلوه دادن آن در اذهان عمومی مردم منطقه وجهان نموده اند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در ادامه این بیانیه آمده است؛ نظام سلطه با راهبرد براندازی و استحاله نظام های اسلامی تمام تلاش خودرا صرف توطئه چینی در ابعاد داخلی وخارجی برعلیه آنها نموده است.

بیداری اسلامی مردم منطقه در چندین سال گذشته تا به حال ونوع مواجه نظام سلطه با آنها گواه این مدعاست.

از اینروست که دستاوردهای نظام اسلامی درهمگرایی و وفاق حول مرجعیت دینی در عراق و سوریه و یمن برای شبکه صهیونیزم جهانی و سرویس های اطلاعاتی و امنیتی و تئوریسین های آنها و مرتجعین منطقه غیر قابل باور و محاسبه بود.

و نیز قدرت نمایی جریان شیعی در اربعین امسال تیر خلاصی بر پیکره نقشه های شوم منطقه ای آنها بود. چرا که این حرکت باعثاتحاد و یکپارچگی جریان مؤمن و اصیل شیعی و سنی در منطقه شد.

اسلام هراسی و به طبع آن اسلام ستیزی و ریشه کن کردن اسلام سیاسی ناب محمدی(ص) سرمنشاء و دستور کار اصلی نظام سلطه می باشد.

تروریست های دست نشانده داعش و القائده و جبهه النصره و… مزدوران اجاره ای نظام سلطه در منطقه هستند که برای مقاصد و نقشه های شوم آنها نقش ایفا میکنند.

و بر هیچ انسان منصف و آگاهی پوشیده نیست که این گروه ها مجریان اوامر و ستورات سرویس های امنیتی واتاق فکر نظام سلطه هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است، سناریو حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو در فرانسه طبق تحلیل تحلیلگران اروپایی که منتشر شده است به‌خوبی دست های پنهان و آشکار جریان صهیونیستی ماجرا را که به‌دنبال اسلام هراسی و به طبع آن اسلام ستیزی است برملا می‌کند.

حال سوال اساسی از سناریو نویسان نظام سلطه این است که وقتی این عمل توسط مسلمانان محکوم شده و گروه تروریستی مورد حمایت غرب(القائده) نیز مسولیت آنرا پذیرفته است توهین و جسارت به ساحت مقدس پیامبراعظم(ص) درقالب کاریکاتور در این مجله بعد این واقعه چه معنایی دارد؟

جز این است که با این حرکت سناریو از پیش طراحی شده خود را مبنی برانحراف افکار عمومی و تغییر آن از شکست های استراتژیک خود در جنوب غربی آسیا در حمایت های تجهیزاتی و تسلیحاتی و آموزشی از تروریست ها به راهبرد قدیمی خود که همان اسلام هراسی و اسلام ستیزی و اسلام زدایی است تغییر داده اید؟ تا برشکست های خود سر پوش بگذارید؟ و راه گریزی برای خود در این مقطع زمانی پیدا کنید؟ تا بتوانید به سازمان دهی مجدد خود برای نقشه دیگر به پردازید و خود را آماده کنید؟

ما فعالان و صاحب نظران جامعه رسانه ای بسیج رسانه استان اصفهان ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبرعظیم شأن اسلام حضرت محمد(ص) در مجله فکاهی شارلی ابدو، برخود واجب میدانیم انزجار خود را از این اقدام مجله فکاهی شارلی ابدو به بهانه آزادی بیان و مطبوعات به گوش سردمداران صهیونیست کاخ الیزه برسانیم واعلام داریم آنچه در این مجله روی داده، توهین به مقدسات یک و نیم میلیارد مسلمان جهان است. و ازمسوولین نظام جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم با استفاده از ظرفیت های قانونی در نظام حقوقی بین الملل، توهین کنندگان به پیامبراعظم(ص) را مورد تعقیب قضایی قرار داده تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز