خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام ا…دهه فجر و سفررئیس جمهور به اصفهان:

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی درپایگاه هوایی شهیدبابایی

کد خبر : ۲۴۱۵۶۲

نمایشگاه بزرگ دستاوردهای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت ایام الله دهه فجر و سفر رئیس جمهور به اصفهان از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه جاری در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان میزبان علاقمندان و مردم است.

معاون آموزش پایگاه هوایی شهید بابایی در حاشیه نمایشگاه بزرگ دستاوردهای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: برپایی غرفه‌های فیلم و کلیپ و محصولات فرهنگی و عرضه کتاب‌های نظامی و عقیدتی و پوسترهای با تصویر هواپیماهای نظامی و غیرنظامی از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است؛ همچنین در برخی از ساعات روز، بازدیدکنندگان می‌توانند اجرای عملیات پرواز خلبانان ارتش را بر فراز جایگاه نمایشگاه به صورت زنده و مستقیم شاهد باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی مظاهری، ساعات بازدید از نمایشگاه را ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ و ۱۴ تا ۱۷ عنوان کرد و افزود: در نمایشگاه مذکور انواع هواپیما، تجهیزات و مهمات هواپیماها، تجهیزات موشکی، وسایل جنگ‌های نوین، تجهیزات ش. م. ه(شیمیایی، میکروبی، هسته‌ای)، وسایل امدادی و آتش‌نشانی، موتور هواپیماها، بمب‌ها و موشک‌ها به نمایش درآمده است.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردهای نیروی هوایی ارتش از روز دوازدهم بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا روز ۲۱ بهمن پذیرای علاقه‌مندان است.

مسوول اجرایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مکان اتوبان شهید سرلشگر خلبان اردستانی، تقاطع غیرهمسطح شهید سرلشگر خلبان لشگری پایگاه هوایی شهید بابایی برپا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز