خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز سال نو میلادی:

استاندار اصفهان با حضور در منزل شهید هاکوپیان با پدر این شهید دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۱۲

استان اصفهان با دارا بودن ۶ درصد جمعیت کشور، ۱۰ درصد شهدا و ۱۱ درصد جمعیت جانبازان را به خود اختصاص داده است.

زرگرپور گفت: ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان ارمنی ایجاب می‌کند که در ابتدای سال نو میلادی از این عزیزان و خانواده بردبارشان عیادت کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، همزمان با آغاز سال نو میلادی، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، با حضور در منزل یکی از شهدا و یکی از جانبازان ارامنه دوران دفاع مقدس، از صبر و استقامت خانواده آنان تجلیل کرد.

استاندار اصفهان با حضور در منزل شهید هاکوپیان از شهدای ارامنه و گفتگو با پدر این شهید بزرگوار ضمن تبریک سال نو میلادی، تصریح کرد: تکلیف خود می دانیم در چنین ایامی از این عزیزان و خانواده صبور و بردبارشان عیادت کنیم.

وی همچنین برای رسیدگی به مشکلات جانباز و آزاده ۴۵% ارمنی دوران دفاع مقدس جانباز طوروسیان در منزل وی حضور یافت و ضمن تجلیل از صبر و استقامت وی، افزود: این عزیزان برای حفظ آب، خاک و میهن جانبازی کردند.

رسول زرگرپور با مرور خاطرات این جانباز از عملیات شکست حصر آبادان و فداکاری رزمندگان و ۹ سال اسارت در چنگال حزب بعثعراق، اذعان داشت: ایثار و فداکاری همه ملت ایران از همه قومیت‌ها و اقلیت‌ها در دوران دفاع مقدس مشهور و چشمگیر بود.

وی با اشاره به آداب و رسوم ایرانیان، ارامنه و مسلمانان، صفا و صمیت ارامنه و مسلمانان و زندگی خوب و خوش در کنار هم را ستودنی دانست و اظهار داشت: ارامنه در عید نوروز به دیدار ما می‌آیند و ما نیز در ابتدای سال نو میلادی این رسم را به جا می‌آوریم.

مدیر ارشد استان با اشاره به اینکه عزیزان شهید و جانباز برای حفظ آب، خاک و میهن، جان خود را فدا نموده و جانبازی کردند، تأکید کرد: گرچه فداکاری این بزرگواران قابل جبران نیست، ولی باید مورد تقدیر و توجه قرار گیرند.

وی یادآور شد: استان اصفهان با دارا بودن ۶ درصد جمعیت کشور، ۱۰ درصد شهدا و ۱۱ درصد جمعیت جانبازان را به خود اختصاص داده است.

زرگرپور عنوان کرد: همانطور که به جاثلیق اعظم ارامنه گفتم ما با صفا و صمیمیت همدیگر را برادر و خواهر صدا می‌کنیم.

وی در پایان سالی خوش همراه با صلح و صفا و صمیمیت برای همه هموطنان خصوصا مسیحیان آرزو کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز