خبرگزاری کار ایران

با حضور امام جمعه همدان:

مراسم گرامیداشت شهدای شنبه شب حادثه درگیری مسلحانه در گلپایگان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۳۶

حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار گلپایگان در آیین تشییع پیکر شهدا و مراسم گرامیداشت شهدا روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری را نشان می دهد.

مراسم گرامیداشت شهدای شنبه شب حادثه درگیری مسلحانه در گلپایگان با حضور آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و مسئولین شهرستان گلپایگان و خوانسار واقشار مردم در حسینیه ناصربن امام زاده هفده تن گلپایگان برگزارشد.

به گزارش خبر نگار ایلنا ازگلپایگان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با بیان اینکه امسال گرامیداشت حماسه ۹دی با مراسم یاد بود شهدای حادثه درگیری مسلحانه همرمان شد، تصریح کرد: شهدای نیروی انتظامی در راه حفظ امنیت اجتماعی و جلوگیری ازورود افراد مسلح به داخل شهر و در گیری با مردم شهرستان به شهادت رسیدند.

آیت الله غیاس الدین طاها محمدی بیان کرد: سارقان مسلح برای رسیدن به اموال بیت المال از هیچ جنایتی دریغ نکرده که حادثه ناگوار درگیری مسلحانه در گلپایگان نیز یکی از این اقدامات سارقان مسلح بود که منجر به شهادت رسیدن سه نفر از نیروهای امنیت اجتماعی و دو نفر از شهرندان شد.

وی با بیان اینکه علل و عوامل حوادثدر گیری مسلحانه باید با ظرافت بهتر بررسی شود، گفت: حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار گلپایگان در آیین تشییع پیکر شهدا و مراسم گرامیداشت شهدا روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری را نشان می دهد.

طاها محمدی با بیان این گلپایگان مهد پرورش علمای فاخر و بنامی در جهان تشیع است لذا با توجه به سبقه فرهنگی و دینی این شهرستان باید از امنیت و آرامش کامل برخوردار باشد، افزود: شهادت سه نفر از نیروهای انتظامی که در راه امنیت اجتماعی شهرستان نشان از غیرت و ایثارگری جوانان این شهرستان عالم پرور است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره حماسه ۹دی، تأکید کرد: هر اقدامی که در راستای تخریب و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه خاموش کردن مشعل فتنه ۸۸ نتیجه هوشیاری مردم بود، تأکید کرد: فتنه چیزی است که به طور یک واقعیت در جبهه حق خود را نشان می‌دهد و باید کنترل شود و اگر این اتفاق صورت نگیرد مسیر جامعه و امت اسلام را به انحراف می‌کشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز