خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان:

مهمترین هدف ما آشنایی کودکان و نوجوانان با شهدای انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۱۲۲

کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر برای آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان های انتقلاب اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان تشکیل شد.

با توجه به نزدیک شدن دهه فجر، کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر برای آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان های انقلاب اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برنامه ریزی و بستر سازی مناسب به جهت آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با دستاورهای انقلاب اسلامی، زمینه سازی به جهت حضور و مشارکت کودکان و نوجوانان در برنامه های مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم های متنوع فرهنگی، هنری و تشویق کودکان و نوجوانان به الگو پذیری از شهدای انقلاب را از جمله وظایف و ماموریت های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر دانست.

سید حامد عسگری فر اظهار داشت: شایسته است اعضای کمیته نیز با بهره گیری از جذابیت های مورد علاقه کودکان و نوجوانان در تولید برنامه های متناسب با فضای فکری و روحی آنان به منظور با نشاط سازی برنامه های دهه فجر اقدامات لازم را پیش بینی کنند.

مسوولیت کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بر عهده‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، صدا و سیما و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز دیگر اعضای کمیته را تشکیل می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز