خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب:

چرخه علم و فناوری باید برمبنای اقتصاد و فرهنگ به حرکت در آید

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۱۲

امروز لازم است چرخه علم و فناوری بر مبنای زندگی و تولید ثروت، اقتصاد و فرهنگ قرار گیرد و این فرهنگ در جامعه دانشگاهی و صنعتی کشور، اجرایی شود.

رییس مرکز رشد لوازم خانگی و صنایع وابسته گروه انتخاب با اشاره به اینکه مرکز رشد لوازم خانگی با دو طرح برگزیده ملی در پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور حضور یافته است، ادامه داد: توجه به دو شاخص اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی در انجام طرح های پژوهشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و لازم است برای این پروژه‌ها پیوست ارتباط با صنعت و اجرایی کردن آن بررسی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محسن حاج کاظمیان ادامه داد: پژوهش و فناوری از سیاست‌های اصلی کشور برای دستیابی به توسعه پایدار است که این امر به خوبی در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه سلامت منعکس شده است.

وی با اشاره به سیاست جامع علم و فناوری افزود: لازم است امروز چرخه علم و فناوری بر مبنای زندگی و تولید ثروت، اقتصاد و فرهنگ قرار گیرد و این فرهنگ در جامعه دانشگاهی و صنعتی کشور، اجرایی شود.

رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه نقطه امیدی برای پژوهشگران است، افزود: رویکرد برپایی این نمایشگاه توجه به ایده‌های خلاقانه و بر طرف نمودن نیازهای تحقیقات و پژوهشی دستگاه‌ها بوده است.

حاج کاظمیان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش به جامعه دانشگاهیان به ویژه پژوهشگران و تلاشگران عرصه پژوهش گفت: امیدوارم که این دانشگاه و مرکز رشد بتواند با همت اساتید نقش ارزنده خود را در تحقق این هدف و دستیابی کشور به اقتصاد دانش بنیان بر پایه پژوهش ایفا کند.

رییس مرکز رشد لوازم خانگی و صنایع وابسته گروه انتخاب تصریح کرد: طرح لباسشویی دیواری این مرکز رشد در سطح کشور از جایگاه خوب و قابل توجهی برخوردار شده است و علاقمندان از این طرح استقبال بسیار زیادی کرده اند و این طرح جز طرح‌های برگزیده کشوری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز