خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد:

جای خالی پژوهش و فناوری در حوزه هنر محسوس است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۵۲

حجه السلام و المسلمین قطبی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در حاشیه بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری در تهران از کم کاری در حوزه پژوهش های فرهنگی و هنری گله کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان که روز گذشته بیش از چهار ساعت وقت خود را به بازدید از جدید‌ترین دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور اختصاص داد در گفتگو با خبر نگار ما از کم کاری در حوزه‌های پژوهش و فناوری فرهنگی و هنری گله کرد و افزود: پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد فناوری در حوزه‌های فنی، مهندسی، پزشکی، بیوشیمی و تکنولوژی و کشاورزی رشد خوبی داشته‌اند و دستاوردهای زیادی نصیب کشور و جامعه علمی نموده‌اند ولی در زمینه توسعه و رشد هنر و رشته‌های وابسته کار جدی و درخور تقدیری صورت نگرفته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی افزود: قالب‌های هنری از جمله سینما، تئا‌تر، انیمیشن، هنرهای تجسمی و ادبیات از جمله محورهایی است که در صورت توجه علمی به آن می‌تواند مسیر رشد و توسعه کشور را به خوبی رقم بزند و باعثصدور تفکر انقلاب و تمدن اسلامی به جهان باشد ولی متاسفانه فعالیت‌های پژوهش و فناوری ناچیز در این زمینه‌ها صورت گرفته و جای خالی آن کاملا محسوس است.

ایشان ابراز امیدواری کرد: با افتتاح مرکز رشد فرهنگ، هنر و رسانه در استان اصفهان خیزش مناسبی در این زمینه شکل گیرد و در سال‌های آتی در نمایشگاه پژوهش و فناوری این مرکز رشد هم حضور جدی و پررنگ داشته باشیم.

در حاشیه این بازدید، توافقات همکاری در تامین و توسعه شبکه فناوری فرهنگ وهنر استان با برخی مراکز رشد و پارک‌های علم وفناوری در کشور صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز