خبرگزاری کار ایران

شهردارفولاد شهرخبرداد:

سایت شمالی فولادشهر ساماندهی می شود / / قابلیت تبدیل شدن فولادشهر به یک شهر خدماتی

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۱۶

برای ایجاد منظر و نمای شهری مناسب سایت شمالی فولادشهر با همکاری شرکت عمران به‌زودی آغاز میشود.

شهردار فولاد شهر در جلسه بررسی، طرح اولیه آماده سازی سایت شمالی فولاد شهر با اشاره به اینکه شهر در مسیر توسعه قرار گرفته است، اظهار داشت: فولادشهر قابلیت تبدیل شدن به یک شهر خدماتی را دارد و حضور این سایت و فعالیت آن در آینده تاثیر بسزایی در روند توسعه شهر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیری، در ادامه با اشاره به کارا بودن ساختار کلی طرح، گفت: با در نظر گرفتن نیاز و ظرفیت شهر، در طرح بازنگری‌هایی صورت گیرد و به نحوی طراحی شود که با توسعه شهر مشکلاتی در پی نداشته باشد.

معاون شهرسازی شهرداری فولاد شهر نیز با اشاره به وجود ۱۵۱ هکتار اراضی در کنارگذر فولاد شهر که سیما و منظر نامطلوبی نیز برای شهر ایجاد کرده، گفت: آماده سازی سایت شمالی فولادشهر با همکاری شرکت عمران به شهرداری واگذار شده و طرح اماده سازی آن طبق فرایندهای لازم انجام گرفته است.

گودرزی افزود: براساس طرح جامع، کاربری تعریف شده برای این اراضی کار و فعالیت است، در همین راستا به ۵ بخش با قابلیت‌های مسکونی، خدماتی، تجاری، تفریحی، گردشگری و فرهنگی تقسیم بندی شده است.

در این جلسه حاظرین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و موضوعات مطرح شده در کمیته کار بررسی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز