خبرگزاری کار ایران

کسب عنوان برتر جشنواره کتاب سال دانشجویی توسط دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۵۰

دانش آموخته و عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کتاب برتر بیست ویکمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی در گروه فنی و مهندسی را کسب کرد.

دانش آموخته و عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان به دلیل تألیف کتاب ارزشمند " ریسک سرمایه و مدیریت مالی پیشرفته بنگاه " عنوان کتاب برتر بیست ویکمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی در گروه فنی و مهندسی را کسب نمود.

به گزارش ایلنا و بنا بر اعلام دانشگاه صنعتی اصفهان؛ مهدی خاشعی در این کتاب دوجلدی که در ۱۲ فصل نگارش یافته است، به مهم ترین مؤلفه های علمی پیرامون بودجه بندی و سرمایه، مدل های قیمت گذاری سرمایه دارایی، نظریه های قیمت گذاری و رابطه ریسک و بودجه بندی سرمایه جهت بهره برداری دانشجویان به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی پرداخته است.

شایان ذکر است: جشنواره کتاب سال دانشجویی که همه ساله با هدف ایجاد نشاط علمی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان با ارائه آثار مکتوب و حمایت از دانشجویان نوقلم برای تولید اندیشه‌های جدید برگزار می‌شود آبان ماه امسال و با ارائه ۴۰۸ اثر دانشجویی در شش گروه فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی از سراسر کشور برگزار شد.

مهدی خاشعی دانش آموخته ممتاز و عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان که سال گذشته عنوان دانشجوی نمونه کشور را به خود اختصاص داده بود، مهرماه سال جاری نیز در پنجاه ودومین دوره جایزه بنیاد البرز، جایزه این بنیاد بعنوان نوبل ملی و ایرانی را به خود اختصاص داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز