خبرگزاری کار ایران

مدیریت اصناف ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان:

واحد های تولیدی موظفند از اداره ارشاد مجوز دریافت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۶۹

واحد های تولیدی قبل از چاپ ودرج هر گونه علامت بر روی محصولات خود موظفند که از اداره ارشاد مجوز لازم را دریافت نمایند. در حال حاضرمتاسفانه این کار انجام نمی شود و به این ترتیب دراصفهان زمینه های بی نظمی و مصادیق منکرپدید آمده است.

مدیریت اصناف ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان؛ از برگزاری نخستین کمیسیون تخصصی بررسی قانون چاپ بر روی کالاها با حضور دستگاههای نظارتی و اتحادیه های مرتبط با چاپ در اصفهان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این نشست توجه بیشتر و سروسامان دادن به وضعیت چاپ بر روی کالاها و نوشت افزاربراساس آئین نامه شورای انقلاب فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ حمزه حاج حیدری؛ با بیان اینکه این جلسه برای اجرایی کردن مفاد ماده ۶۴۰ قانون مجازات اسلامی ترتیب داده شده است افزود: در این نشست دستگاههای مختلف چون شورای نظارت بر اصناف، اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان، اداره اماکن؛ بسیج اصناف، سازمان صنعت معدن و تجارت، نیروانتظامی و غیره حضور دارند.

وی با تاکید به اینکه واحد های تولیدی قبل از چاپ ودرج هر گونه علامت بر روی محصولات خود موظفند که از اداره ارشاد مجوز لازم را دریافت نمایند ادامه داد: متاسفانه این کار انجام نمی شود و به این ترتیب دراصفهان زمینه های بی نظمی و مصادیق منکرپدید آمده است.

وی بیان داشت: دراین جلسه اتحادیه ها موظف می شوند که به واحد های تولیدی تمامی دستورالعمل ها را ابلاغ نمایند و نهاد های نظارتی نیزموظفند که دراین زمینه نظارت های لازم و برخورد های مناسب را داشته باشند.

حاج حیدری تصریح کرد: در اصفهان بیش از ۲۰ هزار واحد صنفی وجود دارد که برای آگاه سازی از پیامد های منکرچاپ نوشته و یا آثاربر روی نوشت افزارها و البسه مقرر گردیده که کارگاههای آموزشی برای توجیه نمایندگان این صنف برگزار شود.

مدیریت اصناف ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان بیان داشت: دراین نشست تخصصی ۱۷ اتحادیه حضور دارند که هدف از برگزاری این جلسه بررسی تخلفات قالب بر چاپ و کلیه اجناس تولیدی و توزیعی که درزمینه چاپ بر روی نوشت افزار، لباس و یا ژورنال های لباس و عروس فعالیت دارند.

- -

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز