خبرگزاری کار ایران

رییس بخش آنکولوژی دانشگاه مونیخ آلمان:

ایران در زمینه های پزشکی پیشرفت قابل توجهی داشته است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۲۶

ایران در زمینه های علمی پیشرفت قابل توجهی داشته است و در زمینه های پزشکی این رشد نمایان است.

رییس بخش ایمنی‌شناسی(ایمونولوژی) و خون‌شناسی(هماتولوژی) دانشگاه مونیخ آلمان گفت: طی مدت سه روز حضور در اصفهان با ابعاد مختلف فعالیت‌های مرکز تحقیقات نقص ایمنی اکتسابی اصفهان آشنا شدم و همچنین با بیماران این خیریه ملاقات نمودم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ پروفسور کریستوف کلاین اظهار داشت: فعالیت انجمن خیریه حمایت از بیماران نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علی‌ها) در جهت حمایت از این بیماران اهمیت قابل توجهی دارد و این خیریه در ابعاد مختلف از بیماران حمایت می‌کند

رییس بخش هماتولوژی و آنکولوژی دانشگاه مونیخ آلمان ادامه داد: انجمن خیریه و مرکز تحقیقات نقص ایمنی اکتسابی فعالیت‌های مختلفی دارد و بسیار مهم و ارزشمند است که این فعالیت‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: دو نشست تخصصی با حضور پزشکان، اساتید و دانشجویان برگزار شد که در این نشست‌ها تبادلات خوبی در زمینه‌های علمی انجام شد و نکته قابل توجه در این زمینه استقبال از این نشست‌های علمی و تخصصی است.

پروفسور کریستوف کلاین با بیان اینکه در نشستی دیگر با اعضای شورای راهبردی و پژوهشی مرکز تحقیقات نقص ایمنی و هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره(س) و رییس پژوهشکده رویان به بررسی آخرین تحولات در زمینهٔ بیماران نقص ایمنی و راه اندازی اولین مرکز ژن درماتی در اصفهان پرداختیم، بیان داشت: آمادگی هرگونه همکاری در جهت راه اندازی این مرکز ژن درمانی را داریم.

عضو هیات علمی الحاقی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخشی دیگر از صحبت‌های خود تصریح کرد: اصفهان به عنوان شهری تاریخی از جذابیت‌های بسیار زیادی در زمینه گردشگری برخوردار است.

گفتنی است پروفسور کریستوف کلاین به مدت سه روز با دعوت انجمن خیریه حمایت از بیماران نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علی‌ها) و مرکز تحقیقات نقص ایمنی در اصفهان حضور پیدا کرد و در این سفر به عنوان عضو هیات علمی الحاقی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز