خبرگزاری کار ایران

طی ۴۸ ساعت گذشته رخ داد:

کشف بیش از دو تن مواد مخدر در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۳۳

ماموران نیروی انتظامی استان اصفهان توانستند در ۵ عملیات بیش از ۲ تن مواد مواد مخدر را کشف و ۱۰ نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی استان در ۸ ماهه گذشته در برخورد با سرقت‌های خرد، کشف سرقت‌ها و کشفیات مواد مخدر روند خوبی را طی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت در استان اظهار داشت: با تشکیل این قرارگاه، میزان کشفیات پلیس در این زمینه افزایش یافته و خوشبختانه شاهد کاهش سرقت‌ها در استان بوده‌ایم.

سردار آقا خانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در ۸ ماهه سال جاری در بحثمواد مخدر به شاخص ۵۰ درصدی دست یافته است، تصریح کرد: در سال گذشته استان اصفهان در کشفیات مواد مخدر رتبه سوم کشوری را داشت و امیدواریم امسال بتوانیم رتبه استان را در این زمینه افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته ماموران نیروی انتظامی استان اصفهان طی ۵ عملیات در شرق و جنوب شرق استان توانستند بیش از دو تن مواد مخدر را کشف کنند، اذعان داشت: در این عملیات ۷۸ کیلوگرم هیروئین، ۷۸۰ کیلوگرم مرفین و بیش از یک تن تریاک از ۵ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین کشف و ۱۰ نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار آقاخانی افزود: با کشف این محموله میزان کشفیات پلیس در زمینه مواد مخدر به بیش از ۲۱تن در ۸ ماهه سال جاری رسید و امیدواریم بتوانیم به مهم‌ترین دغده مردم یعنی برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و قاچاقچیان جامه عمل بپوشانیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان اصفهان از نظر ارزیابی اداری رتبه اول کشوری را کسب نموده خاطر نشان کرد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی بزرگ‌ترین سرمایه این ارگان است که خوششبختانه کسب این رتبه نشان دهنده اعتماد مردم اصفهان به نیروی انتظامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز