خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهاقان:

اختصاص ۱۳۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به طرحهای مرتعداری در دهاقان

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۲۲

۱.۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای طرحهای مرتعداری همچون قرق، بذر کاری، تبدیل دیمزارهای کم بازده با کاشت یونجه و موسیر، احداثو مرمت چاه مالداری و چشمه و آبشخور، خرید لوله و آبرسانی امسال به مرتعداران دهاقان اختصاص داده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهاقان گفت: در راستای اجرای پروژه‌های پیش بینی شده در طرحهای مرتعداری شهرستان دهاقان و اجرای طرحهای مشارکتی با رویکرد اقتتصاد مقاومتی، در سال جاری تعداد ۸ نفر از بهره برداران موفق به اخذ ۱.۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی شدهاند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد جواد آقاسی افزود: این پروژه‌ها شامل قرق، بذر کاری، تبدیل دیمزارهای کم بازده با کاشت یونجه و موسیر، احداثو مرمت چاه مالداری و چشمه و آبشخور، خرید لوله و آبرسانی است.

آقاسی؛ بااشاره به اینکه سطح اجرای این پروژه ها را ۳۰۰ هکتارازمراتع دشتک شهرستان دهاقان اعلام کرد وگفت: وسعت مراتع شهرستان دهاقان بیش از۱۱۶ هزارهکتاراست و دارای گونه‌های گیاهی مرتعی متعددی مانند گون و بروموس است و از مراتع این شهرستان کتیرا نیز برداشت می‌شود.

وی تاکید کرد: ذخیره گاه " اردسته " بعنوان ذخیره گاه جنگلی و دشت لاله‌های واژگون از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز