خبرگزاری کار ایران

با هدف ارتباط بیشتر فرهنگ و اقتصاد:

همایش نقش موسسات فرهنگی و هنری در تحقق اقتصاد و فرهنگ در اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۴۳۹

همایش نقش موسسات فرهنگی هنری و روابط عمومی‌ها در " تحقق سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " ۲۶ آذر ماه در اصفهان برگزار می‌شود..

دبیر اجرایی این همایش با اشاره به برگزاری این همایش در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری گفت: نقش مراکز فرهنگی و روابط عمومی‌ها در فرهنگ‌سازی عمومی و بالا بردن رشد فرهنگی جامعه و رابطه فرهنگ و تاثیر آن بر اقتصاد بسیار مهم است که امیدواریم با اجرای این همایش نقش بسزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی کشور ایفا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سیدمجید میرپویا، بابیان اینکه در این همایش، مدیران مسئولان موسسات فرهنگی و مدیران مراکز فرهنگی شهرداری اصفهان و همچنین مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شرکت دارند، بیان داشت: هدف این همایش فرهنگ سازی عمومی و ارتباط فرهنگ با اقتصاد است تا بتوان در این زمینه گام های اساسی برداشت.

وی تاکید کرد: این همایش با همکاری انجمن موسسات فرهنگی هنری، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به همت یک مؤسسه خصوصی و مجموعه بزرگ قلب شهرچهارشنبه، ۲۶ آذرماه جاری، در محل نگارخانه مجموعه بزرگ اصفهان سیتی‌سنتر برگزار می‌شود.

وی با ادامه داد: همچنین از تمبر مجموعه بزرگ اصفهان سیتی‌سنتر با حضور مدیرکل پست استان اصفهان و برخی از مسئولان استان در این همایش رونمایی خواهد شد.

به گفته وی در این همایش مهدی محمدی مشاور وزیر و دبیر هیئت رسیدگی به مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین قطبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و دکتر مطهری‌نژاد دکترای ارتباطات و عضو هیئت‌مدیره انجمن روابط عمومی ایران سخنرانی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز