خبرگزاری کار ایران

فرمانده بسیج ناحیه امام صادق(ع):

تشکیل جبهه فرهنگ انقلاب اسلامی در شهر اصفهان از اولویت‌های بسیج است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۳۹

قصد داریم تا همه گروه‌های فکری بسیج را در برابر دشمن، در یک جبهه ساماندهی کنیم تا در کنار هم با هدف واحد، عملیات های مشترکی داشته باشند.

فرمانده بسیج ناحیه امام صادق(ع) پیرامون برنامه های هفته بسیج با اشاره به اینکه تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در شهر اصفهان از اولویت های بسیج است، گفت: در این طرح قصد داریم تا همه گروه های فکری بسیج را در برابر دشمن در یک جبهه ساماندهی کنیم تا در کنار هم با هدف واحد، عملیات های مشترکی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرهنگ دوم پاسدار علی مقواساز، با بیان اینکه در همین ارتباط تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان دوره افسری جنگ نرم به شکل تخصصی را آموزش ببینند، ادامه داد: در قالب همین جبهه فرهنگی ۱۰۰ مربی فرهنگی از اساتید دانشگاه ها، حوزه علمیه و دانشجویان پژوهشگر در حوزه جنگ نرم در زمینه آسیب های خانواده، رسانه و سواد رسانه ای و اجتماعی آموزش های لازم را دیده و در قالب طرح اعزام هادیان و مبلغان فرهنگی در حال اعزام به ادارات، ارگان ها، پایگاه های مساجد هستند.

وی اضافه کرد: در راستای تشکیل این جبهه فرهنگی اتاق پژوهش و تولید محتوا در این ناحیه تشکیل و تنها یکصد پاورپوینت عملیاتی در زمینه ماهواره آماده شده است.

مقواساز؛ با اشاره به ویژه برنامه های ناحیه بسیج امام صادق(ع) در هفته بسیج بیان داشت: افتتاح ۶ ساختمان پایگاه مقاومت با هزینه ۵۰۰ میلیون ریال برای هر ساختمان، کلنگ زنی ۱۰ پروژه عمرانی جدید بسیج، تجهیز و بهره برداری از سالن تیرانداری بسیج در ساختمان ۵ آذر، اعزام اکیپ سیار پزشکی به مناطق محروم شهری و برگزاری یادواره شهدای فاتحان احساس برای نخستین بار در اصفهان که به تجلیل از خانواده شهدای زن می پردازد از این جمله است.

وی اضافه کرد: حضور بسیجیان در میان ۵۰۰ نفر از خانواده شهدا و قرائت میثاق نامه بسیجیان برای تجدید عهد و پیمان با شهدا، اجرای یکی از رزمایش های پایگاه محور با هدف امنیت پایداری در سطح استان با حضور دو گردان از بسیجیان، برگزاری ویژه برنامه شکوه مقاومت در میدان امام علی(ع) با حضور ۵۰ گردان نمونه بسیج از دیگر برنامه های این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه شکوه مجاهدت در اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه با ۵۰ غرفه از همه اقشار بسیج برگزار می شود و جدیدترین دستاوردهای بسیج در حوزه علمی، هنرهای دینی به عرصه مشاهده عموم مردم نهاده شود که از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۸ تا ۲۰ شب در روزهای زوج صبح و بعدازظهر و در روزهای فرد بعدازظهرها برگزار می شود.

فرمانده بسیج ناحیه امام صادق(ع) گفت: با اجرای طرح جمع آوری داوطلبانه ماهواره و تحویل گیرنده دیجیتال با اقناع سازی خانواده ها تنها در یک مرحله ۱۵۰ خانواده اصفهانی برای تحویل ماهواره هایشان اعلام آمادگی کردند.

فرمانده بسیج ناحیه امام صادق(ع) تاکید کرد: حضور در منازل ۷۰ نخبه بسیجی و تقدیر و تشکر، عطرافشانی گلزار شهدا در چهار نقطه شهر اصفهان، اعزام دانش آموزان دختر دبیرستانی به اردوی راهیان نور، عیادت از بیماران بیمارستان ها و آسایشگاه جانبازان، برپایی نمایشگاه های فرهنگی با موضوع آسیب های شبکه اجتماعی و برپایی ۲۳ یادواره شهدا، ۱۳ محفل انس با قرآن، ۱۲ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و ۶۰ مسابقه ورزشی در طول هفته بسیج از دیگر برنامه های این هفته است.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح جمع آوری داوطلبانه ماهواره و تحویل گیرنده دیجیتال با اقناع سازی خانواده ها تنها در یک مرحله ۱۵۰ خانواده اصفهانی برای تحویل ماهواره هایشان اعلام آمادگی کردند. با وجود اینکه این مسئله هنوز رسانه ای نشده است با اطلاع رسانی مناسب در زمینه آسیب های ماهواره استقبال بسیار خوبی از سوی خانواده های اصفهانی برای جایگزینی ماهواره شده است.

فرمانده بسیج ناحیه امام صادق(ع) با اشاره به دیگر برنامه های بسیج ناحیه امام صادق(ع) بیان داشت: راه اندازی واحد مشاوره بسیج با کارشناسان مذهبی دانشگاه، دوره تربیت مربی در گروه های هنری مانند سرود و تئاتر، رونمایی از دو ترانه انقلابی و دینی به خوانندگی آقای هارونی که بعدا در قالب یک آلبوم ۸ ترانه ای نیز منتشر می شود نیز از این جمله است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز