خبرگزاری کار ایران

طراحی نخستین خودروی ارتباطات و مدیریت بحران در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۳۳

نخستین خودروی ارتباطات و مدیریت بحران، توسط واحد ارتباطات مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان جهت استفاده در موارد بحرانی، طراحی شده و به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: نخستین خودروی ارتباطات و مدیریت بحران، توسط واحد ارتباطات مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان جهت استفاده در موارد بحرانی، طراحی شده و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهرداد آرتنگ اظهار داشت: برای نخستین بار در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، طراحی و تولید بومی خودروی ارتباطات و مدیریت بحران به دست توانمند کار‌شناسان و متخصصان مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تولید و رونمایی شد.

وی افزود: این خودرو که قرار است در مأموریت‌ها، مانور‌ها، حوادثو شرایط بحران مورد بهره‌برداری قرار گیرد با هزینه یک‌سوم نسبت به هزینه‌های تولید این خودرو در بخش‌ خصوصی تجهیز شده است.

رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: این خودرو در شرایط ویژه با سامانه‌هایی از قبیل ارتباطات UHF و VHF، تکرارکننده‌های رادیویی، مرکز تلفن با یک‌هزار خط تلفن داخلی، اینترنت ماهواره‌ای، ریپیترسیگنال تلفن همراه، خطوط تلفن ماهواره‌ای(اینمارست و ثریا) و پوشش اینترنت از طریق تکنولوژی WIFI درسطح منطقه تجهیز شده است.

وی قابلیت به اشتراک‌گذاری امکانات ارتباطی در سطح منطقه تحت پوشش، سیستم پیجینگ SIP، تصویربرداری هوایی، سرویس‌های تله‌متری و مانیتورینگ از راه دور، فاکس و پرینترسیستم‌های رایانه‌ای، سیستم برق‌رسانی ترکیبی UPS و انرژی خورشیدی و ژنراتور، دکل پنوماتیک، امکانات رفاهی از قبیل، تخت تاشو، گاز رومیزی، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش و دیگر امکانات مخابراتی و الکترونیکی از تیم‌های عملیاتی مستقر را از دیگر تجهیزات این خودرو عنوان کرد.

این خودرو مطابق با سیاست‌های ارتباطی سازمان پدافند غیرعامل طراحی و تولید شده، لذا این مدیریت آمادگی لازم جهت طراحی و تولید این سامانه با امکانات درخواستی سایر مراکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی در سطح کشور را داراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز