خبرگزاری کار ایران

بحرینی به شرکت نفت سپاهان رفت؛

مدیرعامل جدید بزرگ‌ترین روانکار بورسی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۹۰

امیرحسین بحرینی، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت سپاهان(بزرگترین تولیدکننده روغن پایه در خاورمیانه) با نماد شسپا در بازار دوم بورس، معارفه شد.

امیرحسین بحرینی، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت سپاهان(بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن پایه در خاورمیانه) با نماد شسپا در بازار دوم بورس، معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیرحسین بحرینی، عضو هیات مدیره شرکت بورسی نفت سپاهان به عنوان مدیرعامل جدید معرفی و از زحمات محمدرضا موثقی‌نیا، مدیرعامل پیشین، قدردانی شد.

شرکت نفت سپاهان(هلدینگ) با نماد شسپا در بازار دوم بورس اوراق بهادار با تولید بالغ بر ۶۰۰ هزار تن انواع روغن پایه، اکستراکت، واکس و انواع روغن موتور با برند اسپیدی و روغن‌های صنعتی بزرگ‌ترین تولید کننده روغن پایه در خاورمیانه به شمار می‌رود و در سال‌‌های اخیر از سوی سازمان مدیریت صنعتی جزو ۱۰۰ شرکت بر‌تر کشور طبقه ‌بندی شده است.

بر اساس این گزارش، ‌ نفت سپاهان تا سال ۱۳۷۸ به عنوان یکی از واحدهای پالایش نفت اصفهان فعالیت می‌کرده و در سال ۱۳۷۸ به صورت شرکت مستقل به ثبت رسیده و بر اساس قانون بودجه ۱۳۷۹ به صندوق بازنشستگی نفت واگذار شد؛ این شرکت در سال ۱۳۹۲ پس از تبدیل به سهامی عام طی خرداد ۱۳۹۳ در بورس اوراق بهادار تهران عرضه و معامله می‌شود.

امیرحسین بحرینی، مدیرعامل جدید شرکت نفت سپاهان، دارای مدرک کار‌شناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه تهران و مدرک مطالعات مدیریت از موسسه بین‌المللی ادکسل است.

بحرینی پیش از این سابقه فعالیت در بخش‌های تحقیقاتی هوافضا، وزارت نفت، شرکت پتروشیمی اراک، حوزه‌های مختلف بخش خصوصی و مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.

بحرینی در دومین گردهمایی کارآفرینان بر‌تر مهندسین پلیمر و شیمی در سال ۱۳۹۰ در بخش «کارآفرین بر‌تر صنعت» به پاس تلاش‌های بی‌شائبه در راستای احداثمجتمعی مدرن و ایمن در شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز پس از حادثه انفجار سال ۸۷ در کوتاه‌ترین زمان ممکن و نیز خلق و نهادینه کردن دانش فنی در صنعت پتروشیمی، این عنوان را به خود اختصاص داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز