خبرگزاری کار ایران

سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان:

کارخانه کمپوست شهرداری اصفهان تنها تولید کننده کمپوست استاندارد در کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۲۸

کارخانه کمپوست شهرداری اصفهان با بازیافت روزانه بیش از ۶۵۰ تن مواد آلی پسماند شهری برای سومین سال متوالی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد کمپوست کشور شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر کارخانه کمپوست شهرداری اصفهان با بازیافت روزانه بیش از ۶۵۰ تن مواد آلی پسماند شهری تنها تولید کننده کمپوست استاندار زباله شهری در کشور است.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ تیمور باجول اظهار داشت: این سازمان در سال ۹۱ به عنوان نخسین کلان شهر کشور موفق به اخذ گواهینامه علامت استاندارد اجباری کود کمپوست از اداره کل استاندارد و آکرودیته از از اداره محیط زیست اصفهان شد.

وی بابیان اینکه این کارخانه برای سومین سال متوالی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد کمپوست کشور شد تصریح کرد: کود کمپوست استاندارد یکی از بهترین کود های گیاهی و تقویت کننده های طبیعی خاک و فاقد هر گونه آلودگی میکروبی است و جایگزین مناسبی برای کودهای شیمیایی است.

باجول همچنین به اخذ گواهینامه علامت استاندارد اجباری کود کمپوست از اداره کل استاندارد و آکرودیته از از اداره محیط زیست اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهم اخذ استاندارد کمپوست و ورمی کمپوست توسط سازمان آزمایشگاه پیشرفته‌ای است که به صورت متوالی و روزانه در زمینه انجام آنالیزهای کود و پسماند فعالیت می‌کند.

وی افزود: این آزمایشگاه با داشتن فضای استاندارد، تجهیزات دقیق، به روز، کالیبره و نیز پرسنل متخصص و مجرب قادر به انجام آنالیزهای مختلف بر روی نمونه های آب، پساب، خاک و گیاهان است که از چهار آزمایشگاه مجزا تشکیل شده و اصول استاندارد آزمایشگاهی در آن رعایت و iso ۱۷۰۲۵ بطور کامل پیاده سازی شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان طراحی و ساخت دو دستگاه سرند موبایل ۰۱۵ و ۰۵ توسط متخصصین

سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان را از اقدامات مهم این سازمان برشمرد و گفت: طراحی و ساخت این دستگاه ها منجر به افزایش کیفیت محصولات تولیدی سازمان شده است به طوری که در سال گذشته ۶۰ هزار تن کود کمپوست استاندارد جهت فضای سبز شهری و کشاورزان عرضه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز