خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج سازندگی اصفهان خبر داد:

افتتاح ۷۰ پروژه محرومیت زدایی درهفته بسیج دراستان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۳۶

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان از اختصاص بیش از ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و اجرای یک‌هزار و ۸۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با اشاره به اینکه امسال حدود ۲۰۰ پروژه را در رده های بسیج در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی اجرا کردیم ادامه داد: امسال نیزبسیج سازندگی استان اصفهان مجری اجرای ۲۲۵ پروژه عمرانی است که ۱۰۵ پروژه از محل طرح زکات، ۵۰ پروژه از محل اعتبارات تملک و دارایی و ۷۰ پروژه محرومیت زدایی از محل اعتبارات قرارگاه خاتم الانبیا انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید حسین انوری، با بیان اینکه در هفته بسیج، ۷۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در سطح استان در سوم آذرماه افتتاح می‌شود اظهار داشت: پروژه های اقتصاد مقاومتی نقش موثری در توسعه اقتصادی کشور دارد و پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم در راستای خدمت به مردم و افراد نیازمند صورت می گیرد که بسیجیان در اجرای آن مشارکت دارند.

وی بیان داشت: بیش از یک هزار و ۸۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان در سال جاری انجام می شود که تعهد بسیج استان اصفهان در سال اجرای یک هزار و ۷۰۰ طرح است که با استقبال مردم از این طرح ها بیش از تعهد طرح اجرا شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح های محرومیت زدایی در شهرهای فریدن، فریدونشهر، چادگان، سمیرم، نطنز و اردستان اجرا می‌‌شود گفت: بر اساس آمار پیش‌بینی شده برای سال ۹۳، سهم استان اصفهان در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، یک‌هزار و ۷۰۵ طرح بوده است. اما این رقم با افزایش بیستری رو به رو بوده است.

بیش از ۵۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در منطقه شرق اصفهان به منظور کمک به مردم این منطقه امسال اجرا می شود تا اینکه نیازهای اقتصادی مردم این منطقه برطرف شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان به اردوهای هجرت و اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: ۷ هزار نفر از اقشار مختلف در قالب ۲۰۸ گروه، طرح های هجرت و اردوهای جهادی را در فصل تابستان انجام دادند که اعزام این گرو ه ها به استان های محروم کشور نیز انجام گرفته است.

وی یادآورشد: گروه های طرح هجرت و جهادی به مناطق محروم اعزام می شوند و فعالیت های محرومیت زدایی با محوریت فعالیت های عمرانی و فرهنگی انجام می گیرد.

سرهنگ انوری؛ به برنامه های بسیج سازندگی در هفته بسیج اشاره کرد و اظهارداشت: افتتاح دفتر هماهنگی تولید اقتصاد مقاومتی به منظور هماهنگی برای فروش و بازاریابی تولیدات طرح های اقتصاد مقاومتی همزمان با هفته بسیج انجام می شود.

وی گفت: ۲۰ پروژه از مجموع پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به طور نمادین در عرصه‌های کشاورزی به طور رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین تجلیل از ۲۰ نفر از طلایه‌داران عرصه اقتصاد مقاومتی که حائز رتبه‌های برتر در بخش کیفی و کمی شده‌اند از جمله برنامه‌های این سازمان است.

وی افزود: در هفته بسیج، بیش از ۲ هزار نفر از اعضای حلقه‌های صالحین در اردوهای یک روزه به مناطق و روستاهای محروم اعزام میشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز