خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تعاون استان اصفهان:

اصلاح رویکرد درونی و نوآوری فعالیت‌ها؛ لازمه موفقیت در تعاونی‌هاست

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۸۳۶

عدم همکاری جدی با بخش تعاونی، کمبود اعتبارات و فقدان آگاهی لازم از ابعاد گوناگون مقوله تعاون، ضعف‌های درونی تعاونی‌ها، عدم به‌کارگیری ابتکار و خلاقیت در فعالیت تعاونی‌ها از چالش‌های پیش روی بخش تعاون در استان اصفهان است.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تعاون استان اصفهان گفت: موفقیت تعاونی‌ها در استان نیازمند اصلاح رویکرد درونی و استفاده از شیوه‌های نوین و نوآوری در فعالیت‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول حامدیان با اشاره به وضعیت تعاونی‌ها در استان گفت: درحال حاضر روند ایجاد نوآوری شتاب فزاینده‌ای به خود گرفته و یک محصول یا فرآیند جدید حتی طی چند ماه دچار تحول می‌شود و در این شرایط، ریسک برای شرکت‌ها بالا بوده و برقراری ارتباط منسجم بین شرکت‌های تعاونی الزامی است.

حامدیان افزود: عدم همکاری جدی با بخش تعاونی، کمبود اعتبارات و فقدان آگاهی لازم از ابعاد گوناگون مقوله تعاون، ضعف‌های درونی تعاونی‌ها، عدم به‌کارگیری ابتکار و خلاقیت در فعالیت تعاونی‌ها و… از جمله چالش‌های پیش روی بخش تعاون در استان به شمار می‌رود.

عضو هیأت مدیره اتاق تعاون استان بیان داشت: یکی از دلایل ضعف عملکرد تعاونی‌ها در استان نیز عدم بهره‌گیری از خلاقیت و شیوه‌های نوین است چرا که امروزه موفقیت در عرصه رقابتی به ظرفیت ایجاد نوآوری به شدت وابسته بوده و سودآوری شرکت‌ها بستگی به بهبود مستمر عملکرد در زمینه ارائه فرآیند‌ها و محصولات نوین و نیز جستجوی بازار جدید دارد.

حامدیان، ضمن اشاره به برگزاری جلسه مشترک فعالان اقتصادی استان با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور که به پیشنهاد اتاق تعاون اصفهان انجام شد، اظهار داشت: مسائل و مشکلات تعاونی‌ها در دستور کار شورای گفتگو قرار گرفته و مراحل کار‌شناسی آن در کمیته‌های مربوطه در حال انجام است و انشاء الله مسائل و مشکلات بصورت دسته بندی شده در جلسه‌ای ویژه در تهران با حضور رؤسای اتاق‌ها و تعدادی از مدیران تعاونی‌ها و فعالان بخش خصوصی و همچنین نمایندگان استان و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در ادامه اعضای کمیسیون نسبت به مسائل مطرح شده اظهار نظر کردند و پیشنهاد تشکیل نمایشگاه مطرح و مقرر شد؛ اتاق تعاون در اولین فرصت در خصوص برگزاری جلسه تعاونی‌ها با عسگری، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و نمایندگان مجلس، جهت بررسی و تصمیم گیری نسبت به مسائل مطرح شده اقدامات لازم بعمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز