خبرگزاری کار ایران

آموزش ایمنی به دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌های استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۸۱

همزمان با دهه ایمنی، دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌های استان اصفهان با مسائل ایمنی و ترافیکی آشنا شدند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به برگزاری دهه ایمنی گفت: روز ششم این دهه به نام دانش آموزان و ایمنی نامگذاری شده است و اداره آموزش و پرورش با همکاری پلیس راه و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرای برنامه‌های این روز را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، بنی نجاریان اذعان داشت: به همین مناسبت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان به همراه اداره آموزش و پرورش و پلیس راه استان با حضور در یکی از مدارس حاشیه راه‌ها برای آموزش دانش آموزان آن مدرسه برنامه‌هایی را به اجرا گذاشت.

در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ در ۶۰ مدرسه در جاده‌های برون شهری نیز طرح فوق در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این مراسم تعدادی کتاب، دفتر تکالیف با طرح شعار ایمنی و لوح فشرده آموزشی در خصوص مقررات ایمنی و عبور و مرور به دانش آموزان ارائه شد.

بنی نجاریان افزود: روز پنجم دهه ایمنی، توسط کمسیون ایمنی راه‌های کشور به نام خودرو ایمن نامگذاری شده است که در این روز کلیه ایستگاه‌های معاینه فنی مکانیزه وسایل نقلیه عمومی سنگین و نیمه سنگین برون شهری از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب با تخفیف ۲۰ درصد آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز