خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری اصفهان:

اجازه ندهید پرونده‌هایی شکل بگیرند که موجب جنجال و ناامنی شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۰۲۸

تا آنجا که می‌توانند در جهت اطلاع رسانی و رساندن اخبار دقیق و سوابق متعدد مجرمین به قضات و دادیاران و بازپرسان بکوشند تا قضات اطلاعات قانع کننده‌ای از پرونده‌ها داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان در حضور فرمانده نیروی انتظامی استان و فرماندهان قسمت‌های مختلف نیروی انتظامی استان، توصیه‌های خود را در دو بخش اقدامات فوق العاده و موضوع پیشگیری در رسیدن به هدف کاهش سرقت بیان کرد و افزود: در بخش اول یعنی اقدامات فوق العاده کارهای خوبی توسط نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان صورت گرفته و به راه اندازی مجتمع مبارزه با سرقت که اقدام قابل توجهی بوده و توسط دادگستری انجام شده، اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حمد خسروی وفا ادامه داد: قصد داریم با انتقال چند شعبه از شعبات دادگاه‌های جزایی به دادسرای شریعتی این شعبات به طور اختصاصی به رسیدگی جرائم مربوط به سرقت بپردازیم تا اقدامات در این زمینه موثر و مثبت واقع شود.

وی به فرماندهان حاضر و کلیه فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی که مامور تحقیق و انجام دستورات قضایی هستند بیان داشت: تا آنجا که می‌توانند در جهت اطلاع رسانی و رساندن اخبار دقیق و سوابق متعدد مجرمین به قضات و دادیاران و بازپرسان بکوشند تا قضات اطلاعات قانع کننده‌ای از پرونده‌ها داشته باشند.

خسروی وفا یادآور شد: باید مجموعه قضایی و انتظامی استان، به موضوع سرقت ولو سرقت‌های کوچک توجه خاص داشته باشند و به پرونده‌هایی که موجب ایجاد جنجال و نا‌امنی هستند اجازه شکل گیری ندهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز