خبرگزاری کار ایران

در هفته بسیج صورت می‌گیرد:

افتتاح بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در مناطق محروم استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۳۹

امسال ۲۵۳ گروه جهادی در قالب ۱۱ هزار نفر از اقشار مختلف بسیج از جمله دانشجویی، دانش‌آموزی، طلاب، محلات و مهندسین به همراه سه گروه از بسیج پیشکسوتان در اردوهای جهادی شرکت کردند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان از افتتاح بیش از ۵۰ پروژه عمرانی و ۲۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ حسین انوری درباره برگزاری اردوهای جهادی در سال جاری در استان اصفهان اظهار کرد: ۲۵۳ گروه جهادی در قالب ۱۱ هزار نفر از اقشار مختلف بسیج از جمله دانشجویی، دانش‌آموزی، طلاب، محلات و مهندسین به همراه سه گروه از بسیج پیشکسوتان در اردوهای جهادی شرکت کردند.

وی افزود: این افراد به مناطق محروم استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، کرمان و خراسان جنوبی اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان به برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۵۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی و ۲۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج در استان اصفهان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل ساخت خانه عالم، غسالخانه، مسجد، بازسازی مزار شهدا و تعمیر مسجد در مناطق محروم استان از جمله شهرستان‌های فریدون‌شهر، بوئین میاندشت، اردستان، خوروبیابانک، سمیرم، نطنز و شرق اصفهان است.

انوری اضافه کرد: با برنامه‌ریزی که توسط بسیج سازندگی استان انجام شده، امیدواریم کمک شایانی به ایجاد اشتغال پایدار برای شرق اصفهان داشته باشیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز