خبرگزاری کار ایران

فرماندار اصفهان در بازدید از زندان زنان:

تشکیل اتاق فکر برای برنامه ریزی و کشف ریشه آسیب‌ها درون زندان‌ها ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۹۷۵

هرکجا که خیرین به کمک دولت آمده‌اند و در زمینه‌های مختلف فرهنگی مذهبی و درمانی و غیره گام برداشته‌اند؛ نتایج خوبی حاصل شده است.

فرماندار اصفهان با حضور در زندان جدید نسوان اصفهان از تلاش‌ها و اقدامات انجام گرفته در زندان‌ها ی استان و مخصوصاً احداثزندان جدید زنان تشکرو قدردانی کرد و اظهارداشت: با حضور مدیر کل زندان‌های استان در طی ۴ ساله اخیر رویکرد جدیدی در سطح زندانهای استان رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، فضل ا… کفیل در این بازدیدضمن حضور در خوابگاه‌ها و مهد کودک احداثشده توسط خیرین از برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و اصلاحی و تربیتی در زندان بازدید و از تلاش‌های صورت گرفته در تمامی زمینه‌ها قدردانی کرد.

وی از حضور ونقش خیرین در چرخه اصلاح و تربیت زندانیان قدردانی کرد و افزود: امروز احداثمجتمع‌های بازداشتگاهی و زندان جدید نسوان از دیگر خدماتی است که ادامه‌‌ همان رویکرد جدید بوده است.

کفیل اظهارداشت: در هر زمان و مکانی که خیرین به کمک دولت آمده‌اند و در زمینه‌های مختلف فرهنگی مذهبی و درمانی و غیره گام برداشته انداز نتایج خوبی برخوردار گردیده ونتیجه بخش بوده است.

فرماندار اصفهان با قدردانی از فعایت‌های مشاوره و روان درمانی در زندان ویژه مددجویان زن تصریح کرد: وجود تمامی فعالیت‌هایی که در حال حاضر در حال انجام است نیازضروری و مناسب است اما وجود اتاق فکر و برنامه ریزی وکشف ریشه‌های آسیب‌ها درون زندان‌ها امری ضروری است که نیاز است تشکیل و پیگیری شود.

کفیل افزود: زن پس از آزادی باید به مهر و عطوفت زنانه برگرددو افرادی که دچار حبس می‌شوندبدون شک دچار فقر محبت و تکیه‌گاه مهر و عطوفت بوده‌اند که در زندان‌ها فرصت مناسبی است که این زمینه در آن‌ها ایجاد و زمینه بازگشت مهیا شود.

وی در پایان همچنین از شغل زندانبانی به عنوان شغلی سخت و دارای فرسایش زیاد یاد کرد و از زحمات و تلاش‌های کارکنان نیز قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز