خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان:

راه مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمن، استفاده از زبان هنر است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۸۷۰

اگر نتوانیم با بهره برداری از ظرفیت های جذاب هنر، جامعه را از آماج فعالیت های ضد فرهنگی دشمنان حفظ کنیم، شاهد تغییر در عقاید و باورهای مردم خواهیم بود.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در دیدار با فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به خطر جنگ نرم فرهنگی دشمن یکی از راههای مقابله با این تهدید را استفاده از زبان هنرمندان و حمایت از تولید آثار هنری بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجه الاسلام والمسلمین محمد قطبی؛ در این دیدار صمیمانه دو طرف پیرامون سیاست‌های فرهنگی دولت تدبیر و امید و موضوعات مختلف فرهنگی شهرستان به بحثو تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این دیدار بصیری، فرماندار شهرستان، ضمن اشاره به گسترش روز افزون شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهای ارتباطی و متنی و فعالیت‌های مخرب معاندان و بدخواهان نظام گفت: اگر نتوانیم با بهره برداری از ظرفیت‌های جذاب هنر، جامعه را از آماج فعالیت‌های ضد فرهنگی دشمنان حفظ کنیم، شاهد تغییر در عقاید و باورهای مردم خواهیم بود.

فرماندار شهرستان با اشاره به مقوله فرهنگ که یکی از محور‌های شعار امسال است، افزود: فعالیت فرهنگی و هنری هنرمندان شهرستان در عرصه‌های مختلف قابل توجه است.

ساخت مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان از جمله موارد مورد بررسی در این دیدار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز