خبرگزاری کار ایران

معاون ادارات ستاد احیاء امربه معروف و نهی ازمنکرشهرستان اصفهان:

۲۲۰ شورای دانش آموزی امر به معروف در مدارس اصفهان راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۹۶

امسال قصد داریم درمدارس شهرستان اصفهان ۲۲۰ شورای دانش آموزی راه‌اندازی کنیم، در سال قبل ۴۰۰ شورای دانش آموزی در مدارس راه‌اندازی شد و هر ساله شوراهای جدید در این زمینه تشکیل می‌شوند.

معاون ادارات ستاد احیاء امر به معروف و نهی ازمنکرشهرستان اصفهان، با اشاره به اینکه از رویکردهای مهم ستاد احیاء امر به معروف شهرستان اصفهان، آموزش این فریضه الهی در مدارس است ادامه داد: این معاونت از زمان آغاز به کار تشکیل شورای امربه معروف دانش آموزی را نیز در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان غلامرضا رضایی، با تاکید به اینکه باید آموزش‌های کاربردی در هر رده‌ای ازمقطع ابتدایی انجام شود تاکید کرد: برای تبیین فریضه امر به معروف در مدارس نیز آموزش‌های مختلف با محتوای خاص برای دانش آموزان در نظر گرفته‌ایم.

وی گفت: هدف از ترویج و آموزش‌های امر به معروف و نهی ازمنکر در بین دانش آموزان این است که نوجوانان از سنین پایین به اهمیت و ضرورت این فریضه مهم آگاهی پیدا کرده و در سنین بالاتر با مفاهیم اجتماعی آن آشنایی پیدا کنند.

رضایی، با اشاره به اینکه امسال قصد داریم در مدارس شهرستان اصفهان ۲۲۰ شورای دانش آموزی راه‌اندازی کنیم ادامه داد: در سال قبل ۴۰۰ شورای دانش آموزی در مدارس راه‌اندازی شد و هر ساله شوراهای جدید در این زمینه تشکیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال هدفمان این است که با برنامه‌تر مباحثآموزشی را دنبال کنیم بیان داشت: برای اجرای این هدف مهم امسال به هر ناحیه آموزش و پرورش سهمیه‌هایی را برای تشکیل شوراهای امر به معروف اختصاص داده‌ایم تا ۲۲۰ شورای دانش آموزی در مدارس راه‌اندازی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز