خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه در جمع عزادارن حسینی:

اولویت فولاد مبارکه در جذب نیروی انسانی، بومی گرایی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۲۹

اولویت نخست شرکت فولاد مبارکه بومی گرایی است و در جذب نیروهای خود، این موضوع را مد نظر قرار می‌دهد.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه در جمع عزاداران حسینی شهرستان مبارکه گفت: این شرکت بزرگ‌ترین صنعت فولاد خاورمیانه و کشور به شمار می‌رود و ۵۰ درصد از فولاد کشور را تولید می‌کند و بیش از ۲۰ هزار نفر در آن مشغول فعالیت هستند.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ بهرام سبحانی با بیان اینکه بومی‌گرایی اولویت نخست این شرکت در جذب نیروهای جدید به شمار می‌رود، افزود: تلاش ما این است که در جذب نیرو به شهرستان‌های همجوار توجه ویژه صورت گیرد.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: ظرفیت استخدام فولاد مبارکه در حال حاضر پر شده اما اولویت نخست ما برای آینده جذب نیروهای بومی است و ما باید شرایط استخدام را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های جدید برای مقابله با آلایندگی یکی از دیگر اقدامات این شرکت به شمار می‌رود، گفت: مسئولان سازمان محیط زیست نیز بر تلاش‌های قابل توجه این شرکت در راستای حفظ محیط زیست، تأکید دارند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اعلام آمادگی در زمینه ساخت حسینیه مرکزی مبارکه نیز خاطرنشان کرد: باید طرح حسینیه مبارکه را ببینیم و در صورتی که طرحی وجود ندارد، طرحی برای آن اختصاص دهیم زیرا ساخت حسینیه‌ای در شأن مردم و آبروی اهل بیت(ع) از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز